bieber-noveller

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Bieber-Noveller - 24 november 2011 15:19

 



Rebecca's perspektiv:


"Har du ont Justin?" Frågade jag och röde hans blodiga hand "lite" sa Justin och försökte hålla smärtan "Justin ljug inte jag ser att du har ont , få kolla på såret" sa jag och kolla hans hand och det var ett riktigt djup sår och jag skämdes så mycket att jag hade gjort så "Förlåt Justin , jag fattar inte att mina naglar var så vassa" sa jag och krama hans hand "Ehh , det gör inget" Sa Justin och pussa mig på pannan "Men justin jag kan se dina ben , vi går tillbaka och undersöker det" sa jag och gick upp "Okej , här ta min jacka du fryser nog" sa Justin och la hans skin jacka på min rygg "Tack" Vi började gå och jag skämdes så jävla mycket att jag gjorde så mot Justin , men mina naglar var inte så blodiga och jag fattar värkligen inte hur han kunde få ett sånt stor sår  och det blev bara värre och värre jag höll hårt hans hand och försökte stoppa blodet som rann ut "Justin" sa jag "mm" "Jag kan känna dina ben" sa jag och blev orolig "hehehe , men jag kan också känna dina" sa Justin "Nej justin allvarligt jag ser det till och med" sa jag och gjorde Justin lite rädd , han kolla på sin hand och blev lite orolig "Justin jag är hemskt ledsen" sa jag och fällde några tårar "Rebecca gråt inte , det var bara en olyckshändelse och dessutom var det mitt fel för om inte jag tog tag i din hand skulle det aldrig hända" sa justin och håll om mig , jag fatta inte att mina naglar kunde göra så jag är säker på att det måste ha varit nått annat.  Drrr! jag hörde min mobil darra jag tog upp den och kolla vem det var "Brad" sa jag ,


Samtalet :

Rebecca (Jag) : Hej Brad

Brad : Hej Rebecca

Rebecca (Jag) : Hejsan

Brad : så har du bästemt dig

Rebecca (Jag) : aa

Brad : så hur blir det

Rebecca (Jag) : Jag stannar hos Justin om det är okej för han

Brad : Okej , är ni sams på riktigt  nu eller ?

Rebecca (Jag) : aa

Brad : okej vill du och dina vänner komma och göra lite sällskap ?

Rebecca (Jag) :  visst vad sägs som halv 9 ,

Brad : Schyst då ses vi , hejdå

Rebecca (Jag) :  Bye


Jag la på mobilen och stoppa i den i fickan "Vad ville han" fråga Justin och kolla på mig "han undra om jag skulle var kvar hos dig eller om jag ville på hos han ett litet tag och jag sa att jag ville vara kvar hos dig om det var okej" sa jag och kolla lite glatt "Jaha visst du får stanna hur länge du vill" sa Justin , jag kolla på hans hand "Justin mår du bra" frågade jag och blev lite rädd att han hade tappat för mycket blod "Hallå Justin hur mår du" frågade jag en gång till men han svara inte och han föll ner på barken jag blev fort rädd och ringde akuten och bad om hjälp


Samtalet :

Akuten : Hej du ringer på Akut numret vad kan vi hjälpa dig med 

Rebecca (Jag) :  Min pojkvän  svimma nyss jag vet inte vad jag ska göra

Akuten : vet du vad som hände

Rebecca (Jag) :  ja vi hade bråkat lite och jag råka riva honom med mina naglar han fick ätt jätte stort sår och det sluta inte blöda och flera liter blod rann ner såg det ut som och man kan se benen på handen snälla hjälp!

Akuten : Okej vart ringer du ifrån

Rebecca (Jag) :  Jag är inte riktigt säker jag är mitt i skogen

Akuten : okej hur kom du dit

Rebecca (Jag) :  jag var vi Justin Biebers hus och sprang bak ifrån huset

Akuten : Okej vi ska försöka spåra upp er genom numret men försök hålla han sällskap och försök hålla i såret så det inte blöder så mycket

Rebecca (Jag) :  Okej

Akuten : Ring nån och prata med han i minst 60 sekunder så vi kan spåra upp er lättare

Rebecca (Jag) : Okej

Akuten : Vad heter du som ringer och din pojkvän

Rebecca (Jag) : Jag heter Rebecca Stew och min pojkvän heter Justin Bieber

Akuten : Jasså , okej men jag lägger på nu så vi kan spåra dig och glöm inte att ringa nån och prata

Rebecca (Jag) okej hejdå


Jag slog upp Tays nummer och ringde


Tay : Vad står på ?

Rebecca (Jag) :  Tay vad skönt att höra dig

Tay : Vad har hänt ?

Rebecca (Jag) :  Justin har svimmat och jag är helt själv här , jag har panik snälla kom

Tay : Oj da , jag kommer genast ska jag ta med Stella?

Rebecca (jag) : hon kommer bara bli rädd så säg bara att det är kris och att jag ringer och förklarar sen

Tay : okej men vart är ni ??

Rebecca (Jag) :  han svimma vid en stor sten

Tay : ojj , är ni så långt bort , jag kommer så fort som möjligt men va fortfarande i telefon 

Rebecca (Jag) :  okej , akuten är strax här

Tay , okej jag har sagt till Stella jag är på väg nu

Rebecca (Jag) :  Snälla skynda

Tay : okej men försök sluta gråta

Rebecca (Jag) :  det är svårt när allt är mitt fel

Tay : men vad hände?

Rebecca (Jag) :  Justin försökte få tag på mig och jag råka riva han med mina naglar , det blev ett stort sår på handen och det rann över 1 liter blod och sen svimma han

Tay : Okej ta det lugnt nu allt kommer ordna sig 

Rebecca (Jag) :  Okej , vart är du

Tay : Jag ser nån sitta där är det du

Rebecca (Jag) :  jag vet inte jag ser dig inte

Tay :lyft upp en hand

Rebecca (Jag) :  okej

Tay : ta det lugnt jag ser dig nu jag kommer

Rebecca (Jag) :  Okej jag tror jag ser akuten nu hejdå

Tay , hejdå


Jag la på och kolla upp en helikopter flög ner jag visste inte om det var akuten men exakt då kom Tay "Tay skönt att du är här" sa jag och krama han "Ja är det där akuten" fråga Tay "Jag antar det eftersom det står SOS "Shitt Justin är ju helt blek" sa Tay och satte sig för att kolla Justin "Justin hör du mig" sa Tay till Justin "Akta er vi måste undersöka han" sa akuten och satte allt möjligt på han , jag börja gråta och tänkte att allt var på grund av mig och mina naglar , Tay höll om mig "Detta känns inte bra" sa den ena sköterskan "vi åker till sjukhuset med han" sa dom och tog upp Justin "Får vi följa med" skrek jag "Ja men ni får sätta er så fort som möjligt" sa ena sköterskan Jag och Tay satte oss i helikoptern och jag trodde jag skulle spy när jag såg Justin helt blodig , dom hade lagt bandas på Justin's arm Jag börja bara gråta mer och mer när jag såg på Justin till slut lät inte Tay mig kolla mer , jag såg helt hemsk ut tänkte jag , helikoptern börja åka och jag tog upp mobilen och ringde Stella 


Stella : Hej det är Stella

Rebecca (Jag) :  Hej Stella lyssna på mig nu lova att inte få panik

Stella : Okej

Rebecca (Jag) :  Justin har skadat sig och vi är på väg mot akuten med en helikopter , jag ska försöka få tag på nån som tjusar dig till sjukhuset  och där  frågar du bara om hjälp vart du kan hitta oss , Brad säger att du ska ta nycklarna som ligger på bordet i vardagsrummet gå ut låsa och slå in pin kodet som är  729011 och sedan vänta på att nån ska ringa och säga att den kommer och hämtar dig Stella : okej , jag hoppas han mår bra snart, hejdå Rebecca (Jag) :  Hejdå

Jag la på telefonen och ringde Brad och förklara allting och fråga om han kunde hämta Stella och självklart sa han ja sen la jag på och torka bort mina tårar "Det kommer fixas snart" sa Tay och krama mig.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slut - den kanske inte var så lång men det kanske bara blir tåkit då

Jag hoppas ni tyckte om det!


Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards