bieber-noveller

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Bieber-Noveller - 27 augusti 2011 14:49

-Han andas ut efter att har sprungit till mig och sen ler han :)

-jag visste inte vad jag skulle säga men efter ett tag ville jag springa till Stella eftersom hon vänta inne i taxin.

- Stopp säger justin

- Varför? säger jag och blir väldigt stressad

- Justin , Jag hörde det som har hänt dig och Leo!

- va?? vad menar du säger jag och försöker springa därifrån för tredje gången men Justin stoppar mig igen!

- Justin , Kom igen jag vet att du är Rebecca

- Rebecca, va jag nehh det är jag inte.

- Jo du är Rebecca jag ser det på dina vackra blåa ögon

- Jag visste inte vad jag skulle säga så jag sprang där ifrån och Justin var så nära att ta tag i mig

- Varför tog det son lång tid ? undrade Stella

- Rebecca , Jag berättar när vi kommer hem :)

- Stella kolla vilka bilder jag fick med på justin's concert

- mm :)


Tidigare månad - Senare månad
Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards