bieber-noveller

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Bieber-Noveller - 3 december 2011 23:54

Jo som ni kanske märker kommer jag inte på nått till min novell Be heart så jag kommer nog bryta ihop den och börja med en ny som jag har tänkte efter rätt länge , jag kommer  börja skriva om den sen får ni själv bestämma om jag ska fortsätta på Be heart novllen !


 

Av Bieber-Noveller - 3 december 2011 23:00

Jag stängde av telefonen och la in den i mina byxor "vad ville han" fråga Justin "han ville bäretta att han såg brevet och att vi bara skulle vara vänner sen sa han att han ber om förlåtelse till dig "Okej" sa Justin och pussa min panna han tog sedan upp en penna "får jag kladda lite på din han" fråga Justin "okej" sa jag och la ut min hand han börja kladda lite när han var kvar kolla jag det stod I will love you forever "Hahaha , aww sa jag och tog kort på det sedan rykte jag pennan från hans hand och börja skriva på hans handled jag skrev Still love you! han kolla på det och sedan krama han mig och tog också kort  " aa men du jag ska nog gå och lägga mig nu sa Justin och pussa mig på pannan "god natt sa" han och gick upp "god natt Justin" sa jag och la mig också.




Jag tyckte värkligen att han var söt men fortfarande var han lite för spänd och jag vill värkligen att han ska trivas när vi är ihop. Jag kunde inte sova jag kolla på klockan den var halv 3 på morgonen jag försökte somna men det funka inte jag satte mig upp och slog på TV  jag bläddrade för att kolla på skvaller sidan som oftast är live hela tiden  och jag blev chockad när jag såg vad det stod " Är Rebecca otrogen mot Justin vi såg henne liggande med en annan kille vid namn Brad hon sågs inte tycka om det hon blev ihop med Justin nyss men kan detta vara slutet"  jag blev galen när jag såg det "vad ska jag ta mig till" tänkte jag nyss när allt blev bra kom det värsta fram. Jag försökte glömma bort det


Justin's perspektiv:


Jag tog upp mobilen och ringde upp Ucher


Ucher - Läget grabben

Justin - skönt en nånsin

Ucher - jag hörde om dig på skvaller sidan

Justin - jaha vad sa dom da?

Ucher - om att Rebecca hade legat med nån med namnet Brad

Justin - jag det var Brad som hoppa på henne jag såg henne gråtande ut sen 

Ucher - jaha men allt är bra nu ?

Justin - ja bättre en nånsin hon är den sötast jag nånsin har träffat

Ucher - Jasså jag skulle nog vilja träffa henne

Justin - ehh?

Ucher - slappna av grabben jag retas bara

Justin - hahaha , jag blev nästan rädd där

Ucher - du har för mycket stress grabben

Justin - ja men jag har haft det jobbigt på senaste tiden

Ucher - Justin jag vet att hon gör dig galen men du måste värkligen ta det lugnt om hon inte tycker om dig för det är hon inte den rätte

Justin - du har rätt

Ucher - bra men vad var det du skulle ringa för

Justin - nej jag ville bara kolla läget vi har inte hängt på länge

Ucher - du har rätt grabben men vi syns nån dag

Justin - aa hejdå da

Ucher - hejdå


Jag stängde av telefonen och la mig ner på sängen som om jag var den lyckligaste killen nånsin men vänta det är jag ju. "Ja det skulle värkligen passa att ha en liten semester nu det skulle vara riktigt kul"  tänkte jag men sen somna jag jag låg med mobilen på magen.


Tay's perspektiv:

"Hej" sa jag till Stella som satte sig vid mig "Hej Tay" sa hon och pussa min kind "Så hur går det för Rebecca och Justin?" frågade jag Stella "jag tror det går bra Justin hade ritat en söt bild på henne" sa Stella "vad bra men försök hjälp Rebecca om det händer nått mellan dom" sa jag till Stella och la armen på hennes axel "men Tay varför är du så rädd" frågade Stella "för att Justin har aldrig mått så bra en nu han har aldrig varit så kär som han är nu och han har varit nere rätt länge" sa jag till Stella "okej men jag kan inte tvinga Rebecca vara kär om hon inte vill" sa Stella "hahahahaha jag menar inte att du ska tvinga men hjälpa henne när dom bråkar för nästan alla hans flickvänner bråkar med han" sa jag och pussa Stella "okej men varför bråkar alla med han?" fråga Stella "vet inte men är du lika galet fan till Justin?" fråga jag Stella "nee inte längre men jag gillar hans låtar men jag klänger inte på han mer inte nu när jag har träfat han och förresten så har jag ju dig" sa Stella jag blev snabbt röd eftersom jag hade svårt att inte vara blyg "aa men jag måste gå och lägga mig nu sov gått" sa Stella och gick in till gästrummet. Jag gick upp och gick in till mitt rum jag tog av min trånga t-shirt och satte på mig ett annat precis då hörde jag dörren sakta öppna jag kolla och mitt hjärta dunka snabbt men då såg jag att det var Justin som kom in "hörru  Tay har du lust att prata lite" frågade Justin och stack in sitt huvud "varför inte, kom in" sa jag och Justin stängde dörren och hoppa på sängen "så vad är det du ville prata om" fråga jag "jag ville bara snacka lite , hur går det för dig och Stella?" frågade Justin och lät pigg "det går bra hon är söt men jag är lite blyg" sa jag till Justin "hahaha , är hon fortfarande lika galen?" frågade Justin "nee inte längre men hon sa att hon lyssna på dina låtar" sa jag till Justin "jaa vem gör inte" sa Justin "Justin jag lyssnar inte på dina låtar" sa jag till han och hans min vändes "jaja inte du da" sa Justin och lossades vara lite arg "hehehe , värst vad du var pigg Justin" sa jag till Justin som stod och gjorde knäppa grejer "ja men hur kan jag inte vara det när jag är så himla lycklig" skröt Justin "Hahaah skryt måns" sa jag till Justin "hahaha" skratta Justin "aja men du jag börjar bli lite trött" sa jag till Justin och ville att han skulle gå så att jag kunde sova "jaha men du kan inte jag få sova här idag" frågade Justin "kan du väll men du får sova på madrassen då" sa jag och tog ut madrassen jag ville äntligen inte att han skulle sova hos mitt rum men jag kan ju inte säga nej. Justin la sig på madrassen och började smsa "ehh? Justin ska inte du hämta kudde och täcke" frågade jag "jaha just det" sa Justin och släppte mobilen han gick ut från rummet för att hämta täcke och kudde jag skratta för att kärlek gör ju Justin helt galen "så nu har jag hämtat sakerna" sa Justin och satte sig på madrassen "vart är min Mobil" ropa Justin och leta "Justin snälla du sitter på den" sa jag och gap skratta "jaha Tack" sa Justin och tog upp mobilen "Justin vad är det som får dig bli så galen" frågade jag Justin "Jag är bara så lycklig för att min dröm blev sann och jag trodde aldrig att det skulle hända hon är den enda tjejen som har gjort mig så här lycklig" sa Justin och började bli allvarlig "Jag glad för din skull" sa jag "jag hörde att du hade ritat en bild på Rebecca har du den kvar" frågade jag Justin "nej tyvärr jag har redan gett henne den  hon blev glad i allfall" sa Justin "men sen när började du rita" frågade jag och tog upp min mobil "jag har ritat rätt länge men inte sagt nått" sa Justin "jaha okej" sa jag och lossades bry mig för jag var sjukt trött "förresten jag planerar att åka på semester till thailand" sa Justin och fick mig hoppa upp "är du galen vad tror du din mamma säger har du inte hört vad som för bara 3veckor sedan  eller" sa jag och blev helt tokig "jo  men mamma berättar jag inget för jag behöver en semester för allt som har hänt skulle det vara bra och allt skvaller gör mig galen så det skulle vara bra om jag fick det" sa Justin och la bort telefonen "ja men du och Rebecca är ju lediga båda två" sa jag "ja men det är ju paparazzi över allt och alla som är helt tokiga för att vi är ihop och jag tror att hon skulle tycka om det" sa Justin och satte sig på min säng "ja det kanske är bra men varför just thailand" frågade jag "jo det är ju ett fint ställe att ha semester på" sa Justin men blev avbruten av min mobil "du är inte det Rebecca's nummer som har sms" frågade Justin "nee det är det inte" sa jag nervöst "jo få läsa" sa Justin och drog mobilen ur min hand han läste den och sedan kasta han argt tillbaka den på mig "hur kunde du" sa Justin riktigt argt 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentera om ni vill höra mer om vad som händer och vad det stod på lappen!


Tyvärr så blir det ingen bild för detta inlägg men kanske ska fixa det sen!








Av Bieber-Noveller - 3 december 2011 18:04

Ni har väll märkt min nya design ?? Vad tycker ni om den Hiss/Diss!


 

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards