bieber-noveller

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Bieber-Noveller - 10 december 2011 10:53

"Okej om alla är här kan jag be om lite tystnad" sa Justin och backa lite så att alla skulle kunna se honom

"Det är kul att träffa alla här , vi ska inte göra nått speciellt idag vi ska nog bara lära känna varandra framför en varm brasa och jag vill säga att era tält är klar alla har en egen och dom är riktigt stora och ser inte ut som normala tält men ni får nog plats med allt där och era saker hittar ni i era tält följ mig" sa Justin och alla började följa han.

Han visa våra tält det stod namn på allas så vi skulle hitta rätt.

"Så gå in och gör det ni ska så ses vi om en timme Hej då!" sa Justin och gick.


 


Jag gick trött in till mitt tält och la mina saker , det var riktigt stort tält.

Jag kände att jag börja bli kissnödig och sprang direkt till Lisa

"Lisa jag behöver göra behov följer du med snälla" sa jag och hoppade

"Jaja men det får gå fort" sa hon och följde mig.

Jag kolla runt och undra vart jag skulle göra mina behov eftersom det inte finns direkt några toaletter här.

Tillslut hitta jag ett ställe som jag kunde göra det på Lisa stod 8 meter bort från mig.

När jag var klar sprang jag till henne och vi började gå tillbaka till våra tält.

När vi var där såg jag idiotiska divan Mellyny sminka säg för att Justin skulle falla för henne

"Gud vad Mellyny är kär i Justin" sa jag till Lisa

"Nee hon är bara kär för han är känd och söt" sa Lisa och knöt sina skosnören som var o knutna.

"Jag ska nog packa ut och fixa mitt tält eftersom jag är sjukt trött och vill gärna sova lite" sa jag till Lisa

"okej vi syns om 1 halv timme" sa Lisa.

Jag gick in till mitt tält och börja bädda upp en madrass som jag skulle ligga och sova på jag orka inte fixsa allt så jag satte bara upp en bild på mig och Jame som kysstes.

Jag kände hur nått bet mig och jag blev direkt yr och allt blev suddigt.

Efter några sekunder föll jag ner.

Jag hörde hur dragkedjan öppnades jag kunde inte se vem det var för det var fortfarande suddigt .

"Hallå är du vaken" hörde jag en röst säga

"Är det du Jame" frågade jag

"Nej jag heter Justin" hörde jag rösten säga

Jag började kunna se mer nu och jag var inte lika yr längre.

"Ursäkta mår du bra" hörde jag rösten säga och lyfte upp mig.

Jag visste nu att det var Justin som prata med mig.

"Jag tror jag mår bra" sa jag rykte bort hanns hand som satt på min hand.

"vad hände" sa Justin och försökte få ögonkontakt med mig

"Jag vet inte jag kände att nått bet mig i foten och sedan blev jag yr och ramla ner" sa jag och klia mig på huvudet.

"okej men du mår bättre nu eller" fråga Justin och la sin kalla hand på min axel

"ja jag mår bättre men vad vill du" sa jag

"Jo du kom inte på en timme så jag tänkte kolla om du var här eftersom vi har redan tänt en brasa och alla sitter och väntar på dig där" sa Justin

"vadå menar du att jag måste vara med" sa jag och blev förvånad

"ja helst" sa han och ledde

"okej okej" sa jag argt och knuffade bort han så jag kunde komma ut.

"Följ mig" sa Justin  och började gå.

"Förresten jag heter Justin Bieber" sa han och sträckte ut hans hand för att hälsa

"Ehh tror du inte jag vet vad du heter" sa jag argt och flytta mig bort från han

"du har rätt dumt av mig" sa han och försökte göra mig på gott humör

"nått säger mig att du inte vill vara här" sa Justin och kom närmre mig.

"nee jag är tvungen att gå hit och nått säger mig att u bara är här för att få pengar och bli mer känd" sa jag och flytta mig ennu en gång bort från han eftersom jag inte tyckte om han.

"visst blir jag berömd men alla andra kändisar hade tackat nej så jag tyckte synd och tacka ja" sa Justin

"jaja" sa jag och lossades som om jag aldrig hade pratat med han.

Han sa inget när han märkte att jag ogilla han och inte ville prata mer.

När vi var framme rusa alla tjejer till Justin förutom Lisa och började kramas.

Jag gick till Lisa och Jame som satt på en lång trä bit.

"vart har du varit Susie" frågade Lisa och Jame

"jag blev biten av nått och blev yr sedan svimma jag , men nu mår jag bättre" sa jag

"skönt att höra att du mår bättre sötnos jag blev nästan orolig" sa Jame och kysste mig.

Jag såg hur Justin kolla på mig sedan började gå framåt och alla satte sig på dom långa trä biten runt om brasan.

"Så nu när alla är här kan vi börja lära känna varandra" sa Justin och höll sina händer.

Alla hade sagt nått förutom jag och Jame som bara satt och pussades

"Vill du säga nått Susie" hörde jag Justin säga

Jag sluta pussa Jame och satt där helt stilla och fick inte ut nått från min mun.

"Jag heter Susie jag är 17 år och går i Saoutberg skolan , ja det är väll allt jag får ut" sa jag och blev tyst

"Okej , du da Jame" frågade Justin Jame precis när han tänkte kyssa mig 

"ehh jag tror att alla känner mig redan" sa Jame

"aa då så vad vill ni göra nu" frågade Justin

"Jag har nyss druckit upp min läsk och flaskan är tom vi kan väll köra sanning , konka , procent" sa Mellyny

"Om alla är med så varför inte" sa Justin

"visst" sa alla utom jag

"Du kan väll börja Mellyny" sa Justin

"Okej" sa hon och snurrade flaskan ner på marken

Flaskan peka mot Jame och alltså skulle Jame få säga eller göra nått

"Vad väljer du sanning , konka , procent" frågade Mellyny

"Jag vet inte jag tar nog konka" sa Jame och höll om mig med sin varma hand

"Okej du ska hångla med Jessie i 9 sekunder" sa Mellyny nöjd för att reta upp mig ordentligt.

Han kolla på mig och sedan reste han säg upp och börja hångla med Jessie som var jätte kär i han tydligen.

Jag såg att Justin kolla på mig och såg att jag blev ledsen när han höll på att hångla när jag kolla tillbaka på Justin vände han säg mot Jame och Jessie som nyss var klara.

Jame kom tillbaka och viska i mitt öra "Det var vidrigt jag vill bara kyssa dig" hörde jag han säga

Jag blev genast gladare och pussa han på kinden.

Jame snurra på flaskan som peka mot Justin

alla blev genast nyfikna på vad han skulle säga till Justin.

"Vad väljer du Justin" sa Jame

"Jag väljer nog Konka" sa Justin och såg spänd ut för vad Jame skulle säga till han.

Det tog ett tag tills Jame hade fått en ide

"Du ska kyssa Melleny" sa Jame till Justin

Han gick fram till Mellyny och fråga om det var okej och Mellyny svara genast ja

Justin kysste Mellyny och alla blev avundsjuka på henne utom Jag Lisa och alla andra killar.

Jag tyckte det var sjukt att Justin lyssna på alla och att vi körde leken som barn vid 10 år åldern leker.

När vi hade kört ett tag var det dags att gå tillbaka till våra tält.

Jag såg att ingen tyckte det var kul att köra den där leken förutom Jessie och Melleny för dom fick det dom ville.

Det var riktigt kusligt att gå genom alla buskar träd och giftiga insekter.

Melleny kom fram till mig och börja prata

"är du avundsjuk att jag fick kyssa Justin och inte du" frågade Melleny med en divig röst

"Varför skulle jag vara avundsjuk för att du kysste  en idiot , förresten så har jag redan en pojkvän och jag skiter i Justin" sa jag med händerna i kors

"Vi säger väll så" sa Melleny och stack iväg.

Det jag inte märkte var att Justin var bakom mig och hade hört allt som jag och Melleny sa.

"Hallå där" hörde jag en arg röst säg.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Då var del 3 slut kanske lite lång tråkig men ska försöka göra det bättre.


Fick tyvärr inte till några bra bilder så det blir bara en :P












Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards