bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Be Heart Del 8

Av Bieber-Noveller - 25 november 2011 16:57

 


Jag hörde nån andas och kollade Justin vaknade "Justin hur mår du" frågade jag och höll hans hand "Det är okej" sa Justin svagt och försökte le "Jag är jätte ledsen Justin det var inte meningen att skada dig" sa jag och börja gråta precis efter att jag hade slutat "Det gör inget Rebecca jag vet att du inte gjorde det med mening och förresten så var det bara mitt fel" sa Justin och hostade "Försök att låta han vara lite ifred vi har snart landat" sa skarfören  "Jag släppte Justin's hand och höll om Tay och han klappade mig på huvudet Jag mådde sjukt dåligt när jag såg han liggande där och allt på grund av vårt bråk.

"Vi är framme" sa skarfören , dom öppna snabbt dörren och rusa in med Justin jag och Tay kommer efter det var panik nu och ingen hade lust att lyssna på oss så vi följde bara efter dom tog in Justin i ett rum och det kom över 14 personer och undersökte honom vi fick tyvärr inte följa med in så vi stanna utanför hallen . Jag var livrädd eftersom alla hade panik blev jag helt galen "Ta det lugnt Rebecca" sa Tay och kolla på mig "Rebecca!" Hörde jag någon skrika jag kolla åt höger och såg Stella med Brad springande

"Stella" skrek jag tillbaka och sprang för att krama henne "Vad är det som har hänt?"fråga Stella och kolla förvånat på mig "Jag råka skada Justin med mina naglar , jag vet inte varför det blev så med han svimma av så jag var tvungen att ringa" sa jag och kramade henne jätte hårt "Har ni bråkat" frågade Stella som om hon visste allt "Ja det har vi men det blev bra nu" sa jag och torkade bort mina tårar men det hjälpte inte för det kom mer och mer "jag hoppas det blir bra nu , Brad ville prata lite med dig" sa Stella , jag gick fram till Brad och kramade han "Gråt inte gumman" sa Brad  och torkade bort mina tårar "Vet du vad det handlar om" frågade jag och skämdes "ja det gör jag du behöver inte förklara men jag förstod inte att dina naglar kunde göra så" sa han och gav mig en liten vän puss på pannan "Inte jag häller , jag menar det kanske kommer lite blod men man svimmar väll inte av då" sa jag och började gråta mer. Brad tog bort mina tårar ennu en gång och kolla på mig jag fick ögon kontakt jag såg att han kom närmre och närmre sen blunda han och försökte kyssa mig , jag backa bort och han öppnade ögonen och kollade på mig "Ojj, förlåt jag visste inte" sa han och fick snabbt en ledsen min "Brad förlåt mig" sa jag tills en sköterska ryckte till min hand och sa att jag behövdes undersökas jag sprang efter sköterskan "Vi pratar om det här senare" skrek jag till Brad men han svara inte  jag var tvungen att springa vidare "Vad gör vi" sa jag när dom tvinga mig sätta mig ner och luta fram händerna "Vi ska bara undersöka dina naglar lite" sa den ena sköterskan "Okej" svarade jag och försökte få bort mina tårar efter att dom hade undersökt klart  mina naglar hade jag redan somnat "Vakna" sa sköterskan "hur länge har jag sovit" frågade jag och gnuggade mina ögon "ungefär 3 timmar" sa sköterskan och skratta "Hur mår Justin" sa jag och hoppa upp "Hahah, han mår fint vi hittade lösningen , det hade fastnat en bit växt på din nagel och när du råka riva upp han kom den in i blodet och han är algerisk så det blev värre" sa sjöterskan och klappa mig på ryggen , Jag rusade ut mot koridoren och Stella , Tay och Brad hade alla somnat jag knackade på dörren där Justin var i "Kom in" hörde jag en man säga jag öppnade dörren och gick in "Han sover" sa mannen "okej" sa jag och stängde dörren efter att jag hade gått in "Vill du prata lite med han så får du det" sa mannen och gick ut . Jag satte mig vid Justin och tog tag hans hand , han vaknade direkt och log mot mig "hur mår du Justin" frågade jag och krama lite försiktigt "Jag mår bra Rebecca" sa han och ledde mot mig. Jag såg att han tänkte pussa mig men tvivlade på om vi var ihop jag skratta och lutade mot han och kysste han precis då öppnades dörren jag kolla snabbt vem det var och såg Brad stående där "oj ehh ursäkta jag ska gå" sa han och smällde till dörren "Brad" skrek jag men han hade redan gått "Vad är det med han" frågade Justin och kolla mot mig "Ehh svårt att förklara" sa jag till Justin "han är kär i dig" sa Justin och skratta "eller så kanske det inte var så svårt" sa jag och kolla ner "Jag vill värkligen inte såra han för jag älskar han som tusan" sa jag och vågade inte riktigt kolla på Justin "Jaha okej" sa Justin och ändrade genast humöret "Justin jag menar inte på det viset" sa jag och skrattade "Hehehe okej" sa Justin och blev lite gladare igen "Jag kommer snar ska bara kolla om Brad" sa jag och sprang ut , "Tay vart tog Brad vägen" sa jag och kollade runt "Han skulle sticka sa han" bäretta Tay , Jag sa tack och sprang mot ytterdörren där såg jag Brad på väg ut "Brad!" skrek jag högt han kolla bak och stanna "Vad vill du!" sa han lite surt "Jag är ledsen Brad jag visste aldrig att du kände så här" sa jag "Ja men vet du det och det gör inget nytta eftersom du är ihop med Justin nu" sa han och tänkte gå "Vänta" skrek jag han kolla på mig och jag gav han en stor kram "Snälla Brad va inte arg på mig" sa jag och börja gråta han kolla på mig och sa "Jag ska göra mitt bästa" jag blev genast glad och gav han en till bamse kram så det såg ut som han skulle tappa andan. "Brad vi behöver nån som kör oss hem snälla kan inte du göra det" sa jag och försökte få mina valp ögon som jag gjorde när vi var liten "Okej när ska ni åka" frågade Brad "vet inte om doktorn säger att han mår bra så åker vi om några timmar om dom säger att dom behöver kolla till honom så får vi kanske vänta tills imorgon" sa jag och försökte få honom vänta "till imorgon" utbrast han "hehehe bara kanske" sa jag "Okej för din skull" sa han och kramade mig "Tack men följ med nu , jag ska kolla till Justin" sa jag och drog hans hand "Okej men jag väntar i korridoren" sa han och följde efter mig , Brad satte sig vid korridoren och börja snacka med Tay och Stella jag gick  tillbaka till Justin.

"Hur gick det" frågade Justin och ledde "han kom tillbaka men han var inte riktigt nöjd" sa jag och satte mig på en stol bredvid Justin. "När får du åka hem?" frågade jag Justin "imorgon" sa Justin och suckade "okej" sa jag "men jag ringer dig när jag är på väg tillbaka" sa Justin och kolla på sin hand "va? jag går ingenstans utan dig" sa jag till Justin , han kysste mig och precis då avbröt Stella mig "Förlåt om jag stör men kan jag få pratas lite med dig Rebecca?" sa Stella , jag gick ut från rummet för att höra vad Stella ville säga   "Rebecca är du ihop med Justin?" frågade hon med ett stort frågetecken "Ehh ja det är sant" sa jag och blev lite blyg "Sa inte du att du aldrig skulle bli ihop med han" frågade Stella mig "jag vet men han är väldigt snäll och söt" sa jag och blev helt röd "jag är inte arg om du tror det jag är inte riktigt kär i Justin jag är bara ett fan" sa Stella och gjorde mig lugnare "Men Rebecca Brad är jätteledsen för att du är ihop med Justin" sa Stella till mig "Jag vet men jag kan inte göra något" sa jag och kände mig väldigt dum "okej men du kanske ska gå till Justin igen" sa Stella och jag gick in igen till Justin "Vad ville hon?" frågade Justin "Hon undrade bara en grej" sa jag och pussade han på kinden "Hon undra om vi var ihop eller hur" sa Justin och skratta "Hur visste du det" fråga jag Justin "Hahaha jag känner dig" sa Justin och tog min hand jag lutade fram och kysste han denna gång störde ingen oss. "Justin få se på handen" sa jag och han tog ram sin hand och visa dom hade sytt ihop det "mår du bättre" frågade jag Justin "Hehehe ja det gör jag skulle lika gärna kunna festa nu" sa Justin med en glad röst , Doktorn kom in och bäretta att Justin mådde bra och om han ville så fick han stanna tills imorgon för att vara säkert att han är helt frisk eller gå hem "Justin vad väljer du" frågade jag han och tog hans hand "Jag åker hem" sa Justin och reste sig upp Doktorn gav tabletter till han ifall han skulle må dålig nån gång och sen gick vi ut jag pussa Justin på munnen men sen såg jag Brad och slutade genast , Stella och Tay gick fram till Justin för att börja prata med han , jag lämna Justin lite och gick fram till Brad "Brad" sa jag "mm" sa han och kollade inte på mig "snälla jag ber dig att inte vara arg för jag visste värkligen inte att du tyckte så på det sättet" sa jag och försökte muntra upp  honom "Okej , Rebecca jag förstår" sa Brad och kolla på mig "Tack" sa jag "Men du skulle vi träffas hos mig idag eller?" sa Brad "Jag vet inte Justin kom ju nyss ut från sjukhuset" sa jag och blev lite osäker "men snälla klockan 04,00 hämtar jag bara dig så åker vi hem till mig" sa Brad och gjorde dom där söta blicken "Nja jag vet inte jag är lite trött och klockan är halv 3 på morgonen" sa jag och kände att jag var dum om jag inte gick "snälla!" tjata Brad "okej men bara om det är okej för Justin" sa jag och såg att han blev genast glad jag gick tillbaka till Justin som var 1 meter bakom Brad "Justin" sa jag "aa , sötnos" svarade Justin "Jag har en fråga , är det okej om jag åker och hänger lite själv med Brad själv" sa jag och tyckte att det var lite pinsamt att fråga "visst" sa han "Tack Justin" sa jag och gav han en liten puss på kinden och sedan höll jag hans hand och vi gick in i Brads bil och åkte hem till Justin när vi var framme kysste jag Justin på munnen och sa adjö sen körde Brad mig till hans hus på vägen logga jag in på twitter och såg att Jibeccafake var på trend över hela världen jag blev chockad och gick in på skvaller sidor och såg att det stod att vi hade bråkat men sedan blivit ihop , Jag blev rasande att alla hade fått reda på det "ahh" skrek jag "Vad är det" frågade Brad och kollade bak "Dom har fått reda på att jag och Justin är ihop och nu klagar dom och jag har redan fått tusen negativa brev" sa jag och kolla surt "inte så lätt att vara ihop med världens kända kille" sa Brad och skratta. Efter ett tag var vi framme och jag gick ut från bilen och stoppa in min mobil i fickan  "så det är här du bor" frågade jag "Japp jag bor här med mina 4 vänner"  svarade Brad och öppnade dörren jag gick in och tog av mig mina skor vi gick till Vardagsrummet och  där satt alla  Brads vänner "Hurrni  detta är Rebecca" sa Brad och alla gick upp och hälsa sen hörde jag dom viska hur get jag var jag blev smickrad  "Ska vi kolla på tv och äta popcorn frågade Brad "Visst" sa jag och vi satte oss på soffan med alla andra killarna och kolla på tv tillslut bad Brad dom att gå vi kolla på en skräckfilm  och jag blev riktigt rädd av den så efter 5 minuter satt jag på Brads knä av rädsla jag var som en bäbis vi satt och kolla klart men vi prata mer i slutet och hur mycket jag hade saknat han  efter ett tag stängde vi av och det var dags att åka tillbaka , Brad tjusade mig hem till Justin sen krama jag han och sa hejdå. Jag ringde på dörren hos Justin och Tay men ingen öppna jag ringde på igen och då öppnades dörren Justin stod där "Hej Rebecca" sa han "Hej , Justin" sa jag och kramade  han. Jag tog av mig skorna och gick in med Justin "Vad gör du för nått" frågade jag Justin "Jag väntar på dig så vi kan kolla på en romantisk film tillsammans" sa Justin "Jaa" sa jag och sprang in till vardagsrummet som var dukat med glass godis och andra goda saker  på bordet och en romantisk film var på. Jag pussade Justin och tog tag i hans skadade hand "Har inte du ont i din hand" frågade Justin "Jag nehh det sluta gör ont på morgonen" sa jag och tackade han för att han brydde sig om. "Du Justin" sa jag "mm" svarade Justin "Jag såg att alla hade fått reda på att vi var ihop och jag har fått jätte mycket klagomål" "Jasso , men bry dig inte om det sötnos" sa Justin och pussade mig   "är du säker på det" sa jag till Justin "Ja da" sa Justin och satte på filmen "förresten vad gjorde du Brad" Frågade Justin

"Vi kolla på en skräckfilm och jag blev rädd så jag flög upp på hans knän" sa jag skratta han värka inte tycka om det "Justin snälla Brad och jag är bara goda vänner och du fick ju som du ville detta är andar dagen jag är hos dig och vi är redan ihop" sa jag till Justin "Hahaha, jag vet jag är den lyckligaste i världen just nu men jag litar inte på den där Brad" sa Justin och kysste mig "Tänk inte på det nu vi kollar på filmen istället" sa jag och kolla på filmen. Efter 3 timmar kollandets hade båda vi somnat på soffan


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Slut  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards