bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

My life changed del 11 "Tävla med en kändis"

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59

"Pappa" ropa jag

"ja gumman" svarade han

"kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag

"hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad

"vad för mobil vill du" fråga han

"jag vill ha en iphone 4s" svarade jag

"gumman du vill ha allt senast men visst jag ska beställa en snart till dig" sa pappa

"tack pappa du är bäst" sa jag

"hahaha , alla pappor 'är väll bäst när dom köper mobiler till sina barn" sa han och jag skratta

"pappa du kan stanna vi är framme" sa jag och gick ut från bilen när han stanna

"hejdå gumman" sa han

"hejdå pappa" sa jag och stängde bil dörren och började gå till Justin's dörr

jag knacka på dörren och efter 20 sekunder eller för att vara exakt efter 21 sekunder öppna nån dörren...


 


det var Justin "hejsan kom in" sa han och jag gick in och kolla runt.

Jag tog av mig skorna och följde efter Justin

"vart är din mamma?" fråga jag

"vet inte mamma är antadligen hos sin vän" svara han.

Vi gick till varadsgrummet och satte oss på soffan

"vad vill du göra" undrade Justin

"hmm? vet faktisgt inte" svarade jag 

han sa inget det ända han gjorde vara att stirra in i mina ögon

"hallå" sa jag efter att han hade stirrat på mig i typ 3 minuter

han svara inte men bara stirra "hallå" skrek jag och han svara inte.

När jag inte orka mer slog jag han på kinden.

"aj, varför gjorde du så" fråga Justin och massera sin kind som jag hade slagit han på

"förlåt men du satt bara och stirra" sa jag 

"hahaha, förlåt jag bruka bli så ibland" sa han

"hahaha, förlåt jag visste inte att du inte var stark" skämta jag med Justin

"jag är visst stark" sa Justin 

"aa visst vi säger väll så" sa jag och Justin värka reagera

"men är du starkare" fråga Justin

"hahaha, skämtar du jag kan klå ner dig 10 gånger i rad" sa jag och skratta

"ska vi slå vad" fråga Justin

"visst om jag vinner ska du beställa en pizza" sa jag

"okej men om jag vinner ska du sätta på dig Justin bieber t-shirt och byxor och gå ut och dela ut autografer till alla fans" sa Justin och skratta hånfullt 

"va? uchh  är du seriöst aldrig att jag har på mig kläder på ditt ansikte men visst vi slår vad eftersom du kommer förlora " sa jag 

"okej om jag får ner dig på mattan och håller ner dig i 5 sekunder så vinner jag om du får ner mig i 5 sekunder så vinner du" sa Justin och vi började köra.

Det var lätt i början med efter ett litet tag börja Justin att ta i.

När några minuter fick Justin ner mig 

"1..2..3" börja han räkan och när han kom på 3 drog jag ner han och la mig på han

"1..2..3..4" räknade jag

"hahh jag vann" sa jag och reste mig upp

"det var för att jag inte tog i" sa Justin

"aa verkligen det säger du bara för att en tjej slog dig" sa jag och skratta 

"Okej du slog mig så jag ringer väll och beställer en pizza" sa Justin och tog upp mobilen.

Jag satte mig på soffan och tog upp min mobil.

När Justin hade pratar klart satte han sig vid mig 

"du säg inte till nån att du slog mig på brottning" sa Justin

"hahah nejdå" sa jag och pussade han på kinden.

"Jag minns en dag när jag skulle upp för att göra en photoshoot och jag var fin klädd och hade kammat håret och jag lukta jätte gått sedan när jag skulle ut hade ett par idioter lagt ett papper och en påse nere vid min dörr och på pappret stod det :  ta en påse bajs och sedan kände jag lukten av bajs så det stank så mycket så jag var tvungen att gå in och duscha igen" sa Justin och det slog mig direkt det var ju Jag och Lisa som hade gjort det.

Jag la mig ner på soffan och gap skratta 

"vad är det som är så kul" undrade Justin och slickade sina läppar 

"dom där idioterna var jag och Lisa" sa jag och gap skratta 

"va är det sant" undrade Justin och börja flina 

"ja det är sant vi har som en tradition att göra så " sa jag och skratta mer och mer 

"hahahaha, roligt men konstigt synd att jag skulle ha photoshoot annars skulle det vara roligare" sa Justin

"oj förlåt jag visste inte att det var du som bodde här" sa jag och skratta.

I allt skratt kände jag helt plötsligt hur jag fällde tårar sakta

"Susie varför gråter du" undrade Justin 

"var är toan"undrade jag och svara inte på Justin's fråga

"där" pekade Justin och jag sprang snabbt in och låste dörren 

"Susie vad är det" hörde jag Justin ropa 

Jag svara honom inte men grät för att allt tänkande gjorde mig ledsen eftersom jag skulle flytta snart och jag skulle sakna alla och min bästa vän Lisa och alla andra som jag stod nära till och med Melleny men eftersom jag och Justin  bara har varit ihop i 2 dagar kommer jag nog inte sakna honom lika mycket fast det vet man ju inte.

Den stora spegeln som hängde på väggen dingla lite jag gick fram om kolla och allt mitt smink hade runnit ner jag såg helt klart ut som en idiot.

Jag tvätta av mig allt smink och jag hörde hur Justin banka.

Det var nått som gjorde ont jag stoppa in min hand i fickan och kände mig fram det var nått avlångt som en penna men mindre och lite tjockare.

Jag tog fram den och såg att det var en mascara och du fatta inte hur glad jag blev det hade räddat mig.

"pling plong" hörde jag nått plinga och Justin slutade banka på dörren och gick genast dit.

Jag satte på mig mascara snabbt och gick ut och jag kände lukten av pizza.

Jag gömde mig vid en vägg och kolla på ytter dörren men det stod ingen Justin där jag vände mig bak och såg Justin mitt framför mig.

Jag försökte springa iväg men Justin tog tag i mig.

"heyy , vad är det" undrade Justin och la hans fingrar under min haka så jag skulle se hans ansikte.

Jag tänkte att det var bra att säga sanningen men när jag titta på honom fick jag inte ut nått från min mun.


Justin's perspektiv 


"kom igen säg nått" sa jag och släppte henne

"J..j..j..jag" hon försökte säga nått som inte kom ut 

"du vad" undrade jag 

"j.j..h´jag älskar dig" sa hon och hoppa upp på mig 

"hahaha, var det därför du grät för att du älska mig" undrade jag 

"hahaha jag är bara så glad att jag fick bli din vän" sa hon och släppte taget¨

"hhaaha, jag med , men nu ska vi äta pizza" sa jag och leta efter hennes hand.

Jag visste att det inte var därför det var jag säker på men jag vill inte att hon skulle tycka att jag var jobbig om jag fråga.

"Vill du äta nu" fråga jag   

"ja det vill jag" svarade hon och satte sig på soffan.  

Jag öppnade pizza kartongen och såg en stor pizza liggande där.  Det slog mig direkt "vill du tävla om den som kan äta en halv pizza först" frågade jag "visst" sa hon och putta bak sitt hår. Jag gick snabbt in till köket och tog fram en pizza kniv och sedan delade jag pizzan i 2 stora bitar och gav Susie en. "är du beredd" frågade jag Susie som hade pizzan 1 mm bort från hennes mun "jag är beredd" svarade hon "på 3" sa jag och börja räkna ner "3..2..1 nu!" räkna jag och vi började äta som grisar. 

Susie's perspektiv 

Jag kollade på Justin som var helt kladdig av pizza sås. Jag började äta fortrare när jag såg att Justin snart hade ätit klart  men det hjälpte inte för efter 4 sekunder skrek Justin : "jag vann" och det gjorde mig lite arg för jag hade tvingat mig i pizzan i onödan. "Är du lite arg" sa han "nej men jag kan inte fatta att jag förlora" sa jag "hehehe, det kan jag" sa Justin och kysste mig "men åå nu har jag sås på mina läppar" sa jag och skratta "hahhahaha" vill du ha mer" fråga Justin "tror inte det" sa jag och reste mig upp "jodå" svara Justin och börja jaga mig. Hans mun var helt kladdat av pizza sås och nu ville han kyssa mig för att jag också skulle få massa pizza sås. "Justin rör mig inte" sa jag och sprang runt som ett dagis barn. Jag vände mig bak och Justin stod inte där jag gick sakta tillbaka. Det var ingen Justin fortfarande jag vände bak igen för jag tänkte att Justin försökte lura mig tillbaka men när jag vände såg jag någon stående men det var inte Justin......

____________________________________________________________________________________

Klar med del 7


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Av Bieber-Noveller - 22 december 2011 12:55

"J..jag sa att jag tycker om dig" sa jag och stirrade in i hans ögon det tog ett tag när han bara stirrade på mig och sen efter det så kysste han mig. Jag kolla glatt på han efter kyssen "trodde du att jag inte var kär i dig längre" frågade Justi...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards