bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

My life changed Del 9 "back home"

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt.

"När är den där konserten" frågade jag

"på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin

Jag kolla lite oroligt på Justin

"ta det lugnt jag vet att du klarar att sjunga" sa Justin

"okej" sa jag eftersom jag lita på att Justin har rätt

"ja jag kanske ska gå och lägga mig jag är sjukt trött" sa Justin

"okej hejdå" sa jag och pussade han på kinden

"hejdå" sa han och gick.

Jag gick snabbt ut ur tältet och jag krocka direkt .......................


....jag kände hur jag fall ner och jag såg inget det var som mina ögon hade ramlat av.

Jag kollade skräckslagen upp när min syn väl hade kommit tillbaka jag var inte ute jag var inne i ett tält men det var inte mitt tält.

"Du är oskadd" hörde jag en röst säga och gripa tag i mig.

Jag kolla runt och såg att alla som campade i djungeln var här och det var riktigt pinsamt när alla undrade vad som hade hänt.

"Hur mår du" hörde jag Lisa säga som höll om mig

"Jag har ont" svarade jag och alla kolla på mig som om jag var en ailen eller nått sånt.

Allas rädda blickar gjorde mig mer rädd men det skumma var att jag kände nån pilla med mitt hår

Vem var det undrade jag och kolla bak där satt Justin och flätade mitt hår som jag hade haft igår.

"OMG mår du bra" frågade han oroligt när han såg att jag hade fått syn på han.

"så där" sa jag

"vad hände du har en jätte stor bula på pannan" sa Justin

"jag vet inte jag skulle ut från mitt tält och jag krocka men nån eller nått och sen blev allt helt svart" sa jag och märkte hur alla blev oroliga.

"Vill du åka hem" frågade Justin

"nej jag mår bra" sa jag men efter några sekunder ångra jag när jag kände hur spy kom ut ur min mun.

"Ni får ursäkta mig" sa jag och knuffa bort alla så jag kunde komma ut ur tältet

och där stod jag och spydde och hörde hur alla följde oroligt efter mig utom Melleny och hennes vänner som antagligen ville att jag skulle bli hem skickad så dom skulle kunna vara själv med Justin.

Jag sprang fort bort eftersom jag inte ville att nån skulle se mig spy och absolut inte Justin men det gjorde ingen nytta eftersom alla såg mig endå.

När jag hade spytt klart vände jag mig om och gick tungt tillbaka

"mår du bra" frågade Justin ennu en gång

denna gång svara jag ärligt "nej jag mår inte bra"

"okej du måste härifrån" sa Justin och tog upp nått ur fickan det var en alarm mobil som direkt skickade en helikopter hit.

Vi väntade i några minuter och strax hördes en helikopter komma flygande hit.

De släppte ner en stege och jag var räd men jag var tvungen att klättra upp.

"Jag följer med" hörde jag Justin ropa pch exakt då sprang alla för att säga hejdå.

Han klättra sedam efter mig och när båda var inne i helikoptern åkte vi hemmåt med en snabb fart.

"hur mår du" fråade han tredje gången

"så där" svara jag bara för han inte skulle bli lika orolig.

Vi hadde suttit  en lång tag i helikoptern och jag mådde vidrigt dessutom hade jag spytt 6 gånger och Justin hade sett alting.

När vi åkte in på sjukhuset fick inte Justin följa med men mina föreldrar stod väntande på mig antadligen hade dom fått reda på att det hade hänt nått illa med mig.

Jag tänkte inte på att båd Mamma och Pappa stod där alltså var dom riktigt oroliga eller så har dom dåliga nyheter eftersom dom är skilda och inen av dom har pratat med varandra i 1 år.



Justin's perspektiv


Jag satt utanför och väntade i flera timmar ja kunde inte öra något annat en att vänta och vänta dessutom satt jag inte still jag bara gick runt med händerna i fickorna.

Jag går runt i cirklar och kollar ner tills ja märker att hennes mamma och pappa kommer ut ur rummet.

"hur mår hon" frågar jag snabbt

"ehh hon mår bra" svarar hennes mamma underligt

"får jag träffa henne" frågade jag och ja såg hur förvånade dom var att jag undra det.

"för oss är det okej med sköterskan kanske säger nej men gå in endå.

Jag öppnade dörren försiktigt och såg henne liggande på sängen.

"är hon okej# frågade jag till sköterskan som stod vid henne

"ja det är absolut inget att oroa sig förr hon kommer må bättre" sa sköterska och ni fatta inte hur skönt det var att höra henne säga det.

"jag ska låta er vara ifred om ni vill prata lite" sa sköterska och ick ut ur rummet.

Det första jag gjorde var att väcka henne.

"Är det du Justin" sa hon

"hehehe , ja det är jag" sa jag och pussa henne på kinden

"hur mår du" frågade jag och satte mig vid säng kanten och höll hennes han

"bra doktorn sa att det inte var något farligt men att jag kommer att få stanna i natt och så får jag medicin" sa hon och hennes ögon var så vackra.

"härligt att höra men du kommer väll inte kunna åka tillbaka igen" frågade jag

"nej tyvärr" sa hon och jag märkte hur hennes tårar fall ner

"varför gråter du" frågade jag och gav henne en puss på kinden

"inget" sa hon och torkade bort hennes tårar

"jo men snälla säg vi är väll endå du vet pojkvän och flickvän" sa jag för att vara säker på att vi är ihop

"hahah,aa det är vi väll" sa hon och fnittra till lite

"ja då så bäretta vad som är fel" sa jag

"j..jo när mamma och pappa pratar med varandra betyder det att dom har dåliga nyheter till mig" sa hon och jag såg hur skräck slagen ho var för att få höra dom dåliga nyheterna

"varför är du så säker på det" frågade jag

"jag vet bara det" sa hon

"vad det nu är så fixas det snart" sa jag och kysste hennes mjuka läppar

"okej" sa hon


Susie's perspektiv

vi kysstes och jag kände mig så trygg då.

"och förresten din mamma och pappa var verkligen förvånade av att se mig här" sa Justin och skratta

"mehh klart dom gör söta  knäpp skalle" sa jag och kasta kudde på skojj

"är jag knäpp" sa Justin och lossas gärt och vet ni vad jag gick på det

"nej nej förlåt det var inte så jag menade" sa jag och försökte trösta han.

Hans lossas grinande ändrades till skrattande

"hahaha , du gick på det" sa han och skratta

"idiot kom hit" sa jag och Justin lydde mig och kom till mig.

Han var bäredd på att jag skulle hämnas men istället för att göra det så kysste jag honom.

"fast der bara har gått en dag så älskar jag dig" sa Justin och fick mig att vilja kyssa honom mer men det gjorde jag aldrig.

"vem ringer du" frågade jag när Justin tog upp sin mobil

"Usher" svarade Justin

"varför" frågade jag

"för att jag vill vara med dig och därför låter ja Usher ta hand om jobbet hos dom i djunglen" sa Justin

"aww du är så söt" sa jag när jag hörde hans söta ord.

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon

"kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut.

"mår du bra" frågade mamma och pappa

"jag mår bra" sa jag men antadligen inte längre

"jo jag vet att du veta att vi har dåliga nyheter men du måste få reda på dom

"okej ut med det" sa jag men jag kunde aldrig föresälla mig hur dåliga nyheterna var innan dom sa det.

"d..d.du" sa mamma tills jag störde henne

"jag vad" sa jag

"d..du ska flytta hem hos din pappa i svergie"....


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slut ,

hur tror ni att det ska å för paret kanske dom aldrig får träffas mer kommentera vad ni tycker och vad ni vill ska hända







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 22 december 2011 12:55

"J..jag sa att jag tycker om dig" sa jag och stirrade in i hans ögon det tog ett tag när han bara stirrade på mig och sen efter det så kysste han mig. Jag kolla glatt på han efter kyssen "trodde du att jag inte var kär i dig längre" frågade Justi...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards