bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

my life changed del 10

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon

"kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut.

"mår du bra" frågade mamma och pappa

"jag mår bra" sa jag men antadligen inte längre

"jo jag vet att du veta att vi har dåliga nyheter men du måste få reda på dom

"okej ut med det" sa jag men jag kunde aldrig föresälla mig hur dåliga nyheterna var innan dom sa det.

"d..d.du" sa mamma tills jag störde henne

"jag vad" sa jag

"d..du ska flytta hem hos din pappa i svergie"....



 



"å..å..å..å..å" jag förskte säga åka hem till svergie men det gjorde för ont för det

"varför mamam" sa jag och grät

"jag är tvungen du är tyvärr inte trygg här längre och jag måste väg till asien i flera månader" sa mamma och varje ord gjorde mig ledsnare och ledsnare

"du kommer få det bra hos mig" sa pappa och krama mig

"lovar du" frågade jag

"jag låvar sa han" och pussade mig på pannan

Jag mådde fortfarande inte bra jag kommer ju få ta förväl till Justin alla mina vänner och Jame och min mamma det kommer vara hemskt och hur ska jag bäretta detta för Justin han kommer antadligen vara helt förkorssad efter att han har hör det.

"mamma jag kommer sakna dig jätte mycket" sa jag och reste mig för att krama henne

"gumman gårt inte du kommer få det bra dessutom kommer du få träffa alla dina gamla vänner" sa hon

Jag hade inte lust att säga att jag inte ville åka för jag måste åka exakt som när jag var tvungen att åka till jävla djunglen.

"förresten vad gör Justin Bieber här jag trodde du hata han" frågade mamma

"h..h..han är min pojkvän" sa jag och självklart tappa både mamma och pappa hakorna

"ja han blev kär i mig och sen lärde jag känna honom och då blev jag kär och sen blev vi ihop" sa jag och fortfarande så var mamma och pappa lika förvårnade.

"gumman vad bra" sa mamma

"nej det är det inte för jag kommer vara tvungen att krossa hans hjärta innan vi åker" sa jag och torkade bort mina tårar

"oj förlåt gumman jag är ledsen,  men ni kommer imnet åka om 1 månad" sa Mamma och det var skönt att höra eftersom jag hade tid att ta bättre förväl då.

"Gumman vi har pratat med sköterskan och vi får gärna åka hem idag om du mår bra" sa Mamma

"aa tack vi åker hem nu" sa jag

"okej då" sa mamma och gick för att prata med sköterskan jag kollade runt för att hitta min resväska men jag blev genast rädd tänk om jag hade glömt den eftersom jag bar inte upp den men till slut hittade jag den under sängen.

Jag bytte for om och ick ut ur rummet där såg jag Justin stående väntande på mig.

"Ska inte du stanna till imorogn" frågade Justin

"nej jag fick åka hem nu" sa jag

"okej vad bra" sa Justin och gav mig en kram.

Jag märkte aldrig att mamma kolla på oss när vi kramades

"Hey Justin vill du ha tjus hem" frågade mamma

"skulle gärna vilja ha det" sa Justin

"bra kom så åker vi" sa mamma.

Jag var orolig för hur Justin skulle riagera när jag bäretta för han att vi skulle flytta.

"vilka trevliga föreldrar du har" sa Justin och höll om mig på vägen till bilen

"hahaha ja dom är det men också störande och pinsamma" sa jag

"hahhaa, du vet föreldrar är alltid så" Justin.

Vi satte oss i blien och jag la mitt huvud på Justin's mage och jag lät honom pilla med mitt hår.

Jag tänkte att mindre kyssar och kramar skulle få mig att tänka mindre på han.

"är det nått" frågade Justin

Mamma och Pappa kolla på mig och jag fatta att dom menade att jag skulle säga sanningen men tyvärr så sa jag inte det.

"nej ingenting" sa jag och Mamma och Pappa skuckade.

När vi var framme hos mig tänkte jag säga hejdå till Justin men exakt då så började mamma snacka

"du Justin vill du stanna lite och äta lite god saker" sa Mamma

Justin kolla på mig sedan sa han : "skulle vara jätte trevligt bara jag inte ställer till med bäsvär"

"ne da du ställer inte till med nått" sa Mamma och vi började gå in.

När vi var inne började Justin titta runt och sedan gick vi in till vårt rum medans mamma gjorde maten.

"Så detta är ditt rum" sa Justin och satte sig på min säng

"aa" svarade jag

"dem är större en mitt rum" sa justin

"hahaha, okej" sa jag

Justin närmad mig med hans läppar och jag förstod att han tänkte kyssa och jag kunde inte mot stå eftersom jag visste att han skulle tro att nått var fel då.

"Vill du kolla på film medan maten görs" frågade jag

"gärna" sa Justin

Jag dorg med Justin till min hylla med massa filmer självklart var jag en tjej som älska att kolla på filmer.

"Så viken vill du kolla på" fråga jag Justin och lät han gräva fram massa filmer

"hmm det blir svårt" sa Justin och klia säg på huvudet

"vi kan väll kolla på zombie apocalypse" sa Justin och tog upp filmen

"jaha bara du inte fegar ut sen" skämta jag med Justin och vi gick och satte på den.

Vi satte oss på sängen och jag tänkte inte på att äta nått till filmen eftersom vi strax skulle äta.

Vi kollad på filmen och den var rätt äcklig med att blod och zombie men ingen av oss blev rädda.

När vi hade kollat på filmen i ett bra tag ropa mamma : "matten är klar"

Jag pausa filmen och gick vi gick ner för att äta.

"Sätt dig var du vill" sa Mamma till Justin och självklart satte han sig på min plats.

"mamma" sa jag lite tyst så ingen annan skulle höra

"aa gumman" svarade Mamma

"ska pappa äta här" fråga jag medn mamma gjorde salladen

"aa han ska bo här i en vecka så ni kan prata lite sen ska han väg och sedan kommer du att åka" sa Mamma

"okej jag har fatiskt saknat han lite" sa jag och satte mig vid Justin

Vi började äta och jag hoppades på att Mamma och Pappa inte skulle bråka men dom värka inte göra det istället hade dom trevligt.

"vill du ha mer saft" frågade mamma Justin

"ja tack" sa Justin och höll fram sitt glas så mamma kunde hälla.


halv timme senare


Jag hjälpte mamma att ta bort allt från bordet sedan gick jag snabbt in till toan och smörade in min bula som jag hade på pannan.

"Så Justin när vill du ha tjus för du kan stanna här hur länge du vill" sa Pappa till Justin

"hahaha, jag stannar här hur länge ni vill" svarade Justin

"vill du gå ut" frågade jag Justin

"okej" sa Justin

Vi började att sätta på oss våra skor och som alltid tog det tid för mig att välja ett par skor som jag skulle ha på mig.

"sätt på dig dom där söta rosa converse" sa Justin och jag lydda han och satte på mig dom skorna som han kalla söta.

Vi gick ut och Justin fråga direkt vart vi skulle

"vart vill du gå" frågade jag

"vet inte vart vill du" frågade Justin 

"vet inte vi kan väll bara promenera runt" sa jag och han la armen runt mig och gick.

När vi hade promenerat runt ett tag sa Justin att vi skulle upp på en kulle.

När vi var uppe la vi oss ner och kolla på stjärnorna.

"Ser du den där stjärnan där" fråga Justin och peka på en stjärna uppe 

"aa" svarade jag 

"du är vackrare en den" sa han och gjorde mig smickrad 

"hahaha söt du är" sa jag och gnuggade han på håret

"jag hade tänkt på en puss men okej" sa Justin

"hhahahahah" skratta jag och gav honom en liten puss.


Nästa dag Måndag  klockan 09:10 !


Jag vakna över att jag hörde ett pip från min mobil jag gick upp och kolla vad det var och självklart var det sms från Justin jag undra hur han fick reda på mitt nummer.

Han hade skrivit : "är du vaken Susie" 

Jag gnuggade mina ögon och börja slå in knapparna på mobilen och skrev : ja nu är jag det, men hur fick du reda på mitt nummer" och sedan tryckte jag på knappen skicka  

efter bara en minut fick jag ett svar från Justin det stod : "hahaaha, ledsen om jag störde dig från dina drömmar , hahaha jag fick tag på dig från nätet det ända jag gjorde var att skriva in Susie hover och sedan fick jag tag på dig

jag kollade lite trött på mobilen och började skriva : "det gör inget jag drömde en hemsk dröm som jag absolut inte har lust att prata eller skiva om det är skönt att mamma gjorde så jag fick ledigt denna vecka från skolan eftersom jag hade slagit mig" och skicka iväg 

jag tänkte skriva : "och för jag ska flytta" men sen kom jag på att jag inte skulle skriva det.

På bara några sekunder fick jag svar och det kändes som om jag aldrig hade använt en mobil och smsat nån eftersom det tog ett tag för mig att slå in knapparna och Justin skrev på bara några sekunder.

På smset stod det : Hahaha okej jag har ledigt idag men imorgon måste jag återvända till mitt jobb , men du jag hade jätte kul igår maten var jätte god och filmen var bra så jag hyrde den för att se klart, jag undrar om du har lust att komma hem till mig hos min mamma alltså

Jag kolla på smset ett tag och sedan skrev jag : visst men jag vet inte vart du bor

han svara "jag bor vid vita parken fast lite längre in" och jag visste direkt vart han mena och hans hu hade jag sett många gånger och det var ett riktigt stort hus

jag började slå på knapparna och skrev :"okej syns snart".

Jag sprang snabbt upp och satte på mig en brun tröja  och ett par shorts sedan slängde jag på lite smink.

min mobil låg på sängen så jag slängde mig på den och tog upp mobilen.

Jag gick ner och såg pappa sittande på soffan och läste tidningen.

"hej gumman vart ska du" frågade pappa när han såg mig sätta på mig mina skor

"jag ska till Justin" sa jag

"jaha vill du att jag tjusar dig dit" fråga han 

"ja tack" sa jag och pappa gick upp och satte på sig sina skor.

Vi gick ut och satte oss i bilen och pappa började köra.

"Pappa" ropa jag 

"ja gumman" svarade han 

"kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag 

"hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad

"vad för mobil vill du" fråga han

"jag vill ha en iphone 4s" svarade jag

"gumman du vill ha allt senast men visst jag ska beställa en snart till dig" sa pappa 

"tack pappa du är bäst" sa jag 

"hahaha , alla pappor 'är väll bäst när dom köper mobiler till sina barn" sa han och jag skratta

"pappa du kan stanna vi är framme" sa jag och gick ut från bilen när han stanna

"hejdå gumman" sa han 

"hejdå pappa" sa jag och stängde bil dörren och började gå till Justin's dörr

jag knacka på dörren och efter 20 sekunder eller för att vara exakt efter 21 sekunder öppna nån dörren...


..................................................
..................................................
..................................................
......


Slut 


kommentera gärna!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Av Bieber-Noveller - 22 december 2011 12:55

"J..jag sa att jag tycker om dig" sa jag och stirrade in i hans ögon det tog ett tag när han bara stirrade på mig och sen efter det så kysste han mig. Jag kolla glatt på han efter kyssen "trodde du att jag inte var kär i dig längre" frågade Justi...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards