bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Be Heart Del 9

Av Bieber-Noveller - 26 november 2011 10:15

 


Jag vaknade och kolla Justin låg och sov , Jag kände att mina byxor darra det var min mobil jag hade fått ett sms från Brad det stod "Förlåt att jag stör men jag vill att du ska veta att vad som en händer kommer jag älska dig för alltid" på smset "Vad gör du" sa Justin och gnuggade sig i ögonen "Ehh inget" sa jag och tog fort bort min mobil "Men kom igen visa mig vad det stod" sa Justin och la fram sin hand "men Justin vad snackar du om?" sa jag och lossades som ingenting  "Men låt mig få se" sa Justin och tog min mobil för att läsa "Snälla Justin ge tillbaka min mobil" sa jag och försökte ta min mobil tillbaka men Justin hade redan läst det Brad hade skrivit till mig , Justin gav tillbaka mobilen och sa inget "Justin" sa jag men han lyssnade inte , jag la mitt huvud på Justin axel "Justin snälla bli inte arg, jag vill inte såra Brad" sa jag medan jag klappa hans hand "Så du sårar mig istället" sa Justin "Va? nej jag visste inte att du kände dig sårad" sa jag och kolla konstigt på han "Nja du sårar inte mig men det är ju lite jobbigt att du låter han skriva såna här saker sitter på hans knä pussar honom på kinden och ni kolla film tillsammans" sa justin och gäspade "när du säger det så så låter det väldigt dumt men jag  har inte träffat han på länge och därför så gör jag så utan att tänka och jag har gjort slut med min förra pojkvän och jag är precis på ett nytt förhållande" sa jag och höll om Justin "Jag vet att det är svårt men vi har nyss blivit ihop på 2 dagen som du kom och jag vill värkligen inte förlora dig igen" sa Justin och pussade mig , Jag pussade tillbaka "aww , du är så söt" sa jag "hur går det med handen?" frågade jag Justin "det går bra har inte lika ont" sa han och pussade mig , båda hade ledigt från våra jobb som stjärnor. "Du Rebecca" sa Justin "mm" svarade jag han medan jag sms med personer "Jag tycker att det känns konstigt att du blir ihop med mig , jag menar när du kom hit ville du knappt prata med mig och andra dagen blir du ihop med mig" sa Justin och blev nervös "Jag var arg för jag hade inte gått vidare efter den dagen som du gjorde mig så ledsen men sen bäretta du allt och jag läste lite på en bok där du hade skrivit om det och jag var ju lite kär fortfarande fast jag inte visste det" sa jag "jaha läste du den där boken" sa Justin och skratta han tände på  TV och när vi kollade tappade vi båda hakan på tv var det massa skvaller om oss och tydligen hade paparazzi lyckad ta kort när vi hångla och det var ju nästan morgon då!

"ahh" skrek Justin "skulle inte vi ignorera det eller" frågade jag "det är inte om det det är att jag visste aldrig att det fanns paparazzi här" sa Justin och gick runt i cirklar "Ska bara prata med Stella ett tag" sa jag och gick till gästrummet när jag öppna såg jag Stella på Tay's knä och dom skulle precis kyssas "upps fel tid , fortsätt ni" sa jag och stängde dörren medan jag gap skratta "Vad är det du skrattar åt" frågade Justin "Jag skulle gå in i gäst rummet och precis då skulle Stella och Tay kyssa varandra" sa jag och asgarva "Va? är dom ihop" frågade Justin "Jag antar det" sa jag och satte mig på soffan i vardagsrummet och la min mobil på bordet Justin satte sig vid mig och la händerna på ansiktet "Jävla paparazzi " sa han "Justin ignorera dom bara" sa jag och la mitt huvud på hans knä "Ja ska försöka" sa Justin och klappa mig "Du kanske behöver åka på en semester ett tag" sa jag och ledde mot han  "Vilken bra ide" sa Justin och pussa mig på kinden "Va?" sa jag och kollade på han "Ja en Semester skulle vara toppen" sa Justin och ledde mot mig "Jag ska gå på toa nu och byta om" sa jag och reste mig upp och gick in på toan.



Justin's perspektiv:


Jag tänkte att jag värkligen skulle behöva en semester och att det skulle bli fett mysigt om Rebecca följde med mig. Jag hörde att nått darra jag kolla runt och såg att det var Rebecca's mobil jag tog uppmobilen det var Brad som hade skrivit så här :Jag älskar dig mer en jag nånsin har gjort förut jag älskar dig mer en min familj jag älskar dig mer en allting och jag hoppas att du kommer göra det desamma nån gång. Jag blev snabbt arg och smsa tillbaka : Sluta Brad jag gillar inte dig jag har en pojkvän och du kommer aldrig kunna stjäla mitt hjärta för det kommer alltid höra till Justin så låt mig bara vara ifred med Justin

Jag skickade men ångra mig lite eftersom hon skulle få reda på det förr eller senare , jag gick in på hennes  mottagna meddelande och radera bort det Brad skrev till henne sen gick jag in på sms hon hade skickat och såg att det jag hade skrivit till Brad var sparat jag radera bort det med och la tillbaka mobilen på bordetoch lossades som inget jag hörde att det darra igen och där stod det okej förlåt hejdå   jag radera fort bort det när jag hörde att Rebecca var klar  hon kom ut och hon såg ut som en ängel "vad är det du glor på Justin" sa hon och vänta på att jag skulle svara henne "Du ser så snygg ut" sa jag ledde "aww Justin" sa Rebecca och satte sig på mitt knä och kysste mig "Ska vi gör nått senare Justin" frågade Rebecca "Ja vi kan väll åka och spela bowling" sa jag och pussade henne på kinden "visst" sa Rebecca och gick ner från mitt knä.


Rebecca's perspektiv:


"Justin har du sett om Brad har smsat nått" frågade jag han "nej jag har inte sett nått" sa Justin och gick upp för att hämta en läsk. "Hej Justin Hej Rebecca" sa Stella när hon kom in till vardagsrummet med Tay "Tjena" sa Justin , jag gick fram till Tay och sa "så hur länge hångla ni" och fnittra "Hehehe , i 8 sekunder" sa Tay och blev röd i ansiktet "visst vi säger väll så" sa jag och gjorde Tay blyg "Förresten vi ska bowla vill du och Stella följa med" frågade jag "Varför inte" sa Tay och gick fram till Justin för att kolla hans hand. Efter några timmar åkte vi till bowlinghallen jag blev lite orolig för Brad hade inte smsat mig på länge och det brukar han göra , jag tänkte inte på det så länge för vi var framme. Vi gick in i dörren och massa paparazzi omringa oss jag försökte gömma mig eftersom det var så jävla störande att dom följde efter oss , Justin blev galen och pekade fuck you mot paparazzi jag började skratt och Justin kysste mig. Vi gick in och betalade 400 kr för att vara där i 2 och en halv timme , Tay och Stella hade redan börjat spela , Jag fick spela mot Justin det kändes jobbigt eftersom jag inte hade spelat bowling på jätte länge men efter ett tag börja jag få massa stora poäng. Jag lipa mot Justin när det stod att jag hade 792 poäng mer en han Justin skratta och kysste mig sen alla hade omringat oss och vissa tappade hakan när dom såg att vi kysstes , Jag gick fram och signerade bilder till fans , "Har du kul" frågade Justin och la armen runt mig "Ja jag har jätte kull särskilt när jag äger ut dig" sa jag och skratta  , han skratta tillbaka och frågade om jag ville åka hem "aa visst men vänta ett tag" sa jag och sprang fram till ett gråtande fan som inte våga fråga om att få en bild tillsammans "Hejsan lilla tjej vill du ta en bild med mig" sa jag till det lilla fanet hon gick fram och krama mig sen tog jagen bild och signerade hennes hand jag sa adjö och gick tillbaka till Justin igen " ska vi åka nu" fråga Justin "självklart men Stella sa att dom ville stanna längre och tar en taxi hem" sa jag och gick bredvid Justin "Okej" sa Justin och höll min hand


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tråkig jag vet:( men det kommer bättre imorgon :P






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards