bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Be Heart del 10

Av Bieber-Noveller - 26 november 2011 23:50

"Hejsan lilla tjej vill du ta en bild med mig" sa jag till det lilla fanet hon gick fram och krama mig sen tog jagen bild och signerade hennes hand jag sa adjö och gick tillbaka till Justin igen " ska vi åka nu" fråga Justin "självklart men Stella sa att dom ville stanna längre och tar en taxi hem" sa jag och gick bredvid Justin "Okej" sa Justin och höll min hand




Vi gick till bilen Justin öppnade dörren åt mig , jag satte mig och stängde dörren Justin startade motorn och började åka "Justin" sa jag medan jag kollade på min mobil "mm" sa han "är du säker på att du inte vet varför Brad inte smsar mig" sa jag misstänkt samt "Ja , nej jag vet inte nått" sa Justin och lät som han ljög , Jag försökte ringa Brad men han svara inte jag gick in på mina slängda sms för att kolla ifall jag hade råkat slänga nått av hans sms precis då såg jag att jag hade smsat Tay en riktig dum sak jag visste att det var Justin som hade gjort det eftersom man såg att han ljög när jag fråga han "Justin" skrek jag högt "vad är det" sa Justin "Men hur kunde du lossas vara mig så där" skrek jag till Justin "Vad snackar du om sötnos" sa Justin "Sluta kalla mig det , du vet vad jag snackar om Justin varför gjorde du så mot Brad försöker du förstöra min och Brad's vänskap" sa jag argt till Justin "Rebecca jag vet att det är något skumt med den där Brad jag gillar inte honom , jag kan känna på mig att han inte är den du värkligen tror han är" sa Justin "azzå Justin hur kan du säga så när du inte har träffat han ens din idiot" sa jag riktigt argt till han "förlåt" sa Justin "Nej Justin , kan inte fatta att du såra Brad" sa jag och ville inte kolla på han mer "Kör mig till Brad" sa jag till Justin "är du säker på det" sa Justin ledsen "ja det är jag så kör mig dit nu" sa jag riktigt argt och lät som om jag var hans mamma , Justin körde till Brad och ingen av oss prata med varandra när vi var framme öppna jag dörren och gick ut "Hejdå"  sa Justin men jag sa inte tillbaka bara stängde dörren och sprang till Brad's hus , Jag plingade på och Brad öppna jag gav en stor kram och förklara allting , Justin var fortfarande kvar och kollade på mig men jag märkte inte det när vi gick in körde Justin argt iväg.  "Sätt dig ner" sa Brad snällt "Okej" sa jag och satte mig bredvid Brad vi pratade om allt möjligt mest om Justin efter ett tag blev det tystnad och Brad la sin hand på mitt knä , jag kände att nått var fel då Brad var inte lik sig själv nu , han luta sig närmre mig och smekte min rygg , jag försökte flytta mig men han höll mig sten hårt "Brad sluta" sa jag när jag kände hans läppar på min hals "Brad sluta" skrek jag och försökte springa iväg men ennu en gång var det bara värdelöst till slut låg han på mig "Brad du vet att jag fortfarande är ihop med Justin" skrek jag men han lyssnade inte på mig , han hade armleden på min ficka där min mobil låg jag kände hur den darra 3 gånger på raken då visste jag att den ringde upp Justin men Brad tog upp mobilen och stängde av den "Brad snälla sluta" sa jag och börja gråta han lyssnade inte "kom igen det här är allt du nånsin har drömt  om" sa Brad och fortsatte pussa mig "hjälp!" skrek jag riktigt hög då hörde jag att det kom några det var Brad's vänner "Brad vad håller du på med" sa dom och tog bort Brad från mig "Tack" sa jag och sprang gråtande ut från Brad's hus , jag satte mig bara nån stans och grät ner på marken "Jag borde ha lyssnat på Justin" tänkte jag , jag kände att något röde mig på ryggen jag våga inte kolla men sen hörde jag en röst säga "Vill du åka hem nu" jag visste att det var Justin , jag tog tag i  hans hand och gick in i bilen "förlåt att jag inte lyssnade på dig Justin"  sa jag och torkade bort mina tårar "Du är förlåten Rebecca" sa han och satte på motorn "Jag la mitt huvud på hans axel och grät "Vad gjorde han" frågade Justin "Han hoppa på mig och pussade mig" sa jag och snöt mig "vilken idiot" sa Justin och kolla surt på vägen , medan jag satt och bäretta allt körde Justin hem och jag var glad att det var över nu.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jätte kort men skit samma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards