bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Be Heart del 11

Av Bieber-Noveller - 27 november 2011 14:24



"Vill du åka hem nu" jag visste att det var Justin , jag tog tag i  hans hand och gick in i bilen "förlåt att jag inte lyssnade på dig Justin"  sa jag och torkade bort mina tårar "Du är förlåten Rebecca" sa han och satte på motorn "Jag la mitt huvud på hans axel och grät "Vad gjorde han" frågade Justin "Han hoppa på mig och pussade mig" sa jag och snöt mig "vilken idiot" sa Justin och kolla surt på vägen , medan jag satt och bäretta allt körde Justin hem och jag var glad att det var över nu.


 


Rebecca's perspektiv:


Vi var framme hos Justin's hus jag öppnade bil dörren och gick , Jag skämdes för att jag inte lyssnade på Justin. Medan han låste sin Bil gick jag fram till dörren , Jag blev för blyg för att prata med Justin , han kom fram till dörren och låste upp jag sprang in i gästrummet och la mitt huvud på sängen med ögonen fyllda av tårar , jag grät så mycket att hela sängen var blöt "att han kunde göra så" tänkte jag. Jag hörde att mixern sattes på det lät som en moped efter ett tag hörde jag inte mixern längre bara ett par steg som närmade sig dörren till gästrummet som jag satt och grät i. En lös knakning hörde jag "Kom in" sa jag och satte mig i sägen och höll om den våta kudden Dörren öppnades sakta Justin kom in med en bricka på brickan var det två stora glas med min favorit smoothie "Hur mår du" sa han och satte sig bredvid mig "Jag mår hemskt" sa jag och torka bort mina tårar , Justin gav mig en smoothie jag drack lite sedan höll jag den mellan mina händer "Justin får jag fråga dig en sak" sa jag till Justin "vad som helst" sa Justin och försökte få mig på gott humör "hur visste du att Brad var en idiot" frågade jag och drack lite från smoothie "För att han har alltid gjort så med mina tjejer " sa justin "Men varför" frågade jag och la min smoothie på nattduksbordet "Jag har känt Brad rätt länge , vi hamnade i bråk när vi var små vi skulle brottas och alla var och titta på jag van och Brad blev så arg och sa att han skulle hämnas på mig flera gånger och antagligen var det därför han gick på dig" sa Justin med en svar röst "jaså så det var därför" sa jag och reste mig upp "vart ska du" frågade Justin och gick upp han med "Jag ska gå och ta en dusch" sa jag och bad om en handduk , han gav mig en och jag gick in och tog en snabb dusch. Jag hörde att Tay och Stella hade kommit hem från bowling hallen , jag gnuggade mig riktigt hårt på ögonen för att allt smink hade runnit ner och jag likna en clown. Jag tänkte att sen jag kom till Justin har mitt liv blivit hemskt på 3 dagar har jag haft så många problem! Det låg hår balsam i en stor korg jag tog upp den och läste om det var nått för mig . efter att jag hade läst allt öppnade jag det och hällde en liten hög på mitt hår efter schampot sen sköljde  jag av allt och gick ut från duschen , Jag kolla om Justin hade köpt en kam till mig när han var ute och shoppade , Jag hitta en kam och började kamma mitt hår , jag tog på mig nått fint Justin hade köpt sedan fläta jag lite mitt hår , när jag var klar gick jag fram till dörren och öppna precis då såg jag att det flög in en bit kartong från fönstret som var öppet jag gick fram och tog upp den när jag kolla på den såg jag att det stod kom ner till baksidan jag gick ut från gäst rummet och ropa på Stella men hon hördes inte jag satte på mig skorna och gick ut , när jag var framme på baksidan blev jag livrädd Justin hoppade upp och överraskade mig med en liten fest han hade bjudit in massa vänner som jag inte hade träffat på länge "Grattis" skrek Justin högt "Justin var är det här" sa jag och fick ett stort leende "En liten fest med dina vänner för att få dig på gott humör igen" sa Justin , jag pussa han på kinden som ett tack. , jag gick runt och krama nästan alla jag hade glömt alla mina vänner på grund av mitt jobb som en stjärna. Justin hade hyrt in allt som jag älska mina favorit låtar var till och med på , han var så söt tänkte jag. Jag hade så kul och Justin hade lyckad med att göra mig glad tills nu när jag märkte en kille stående där han hade brunt hår och var precis lika lång som mig det var Brad som stod där "Justin" ropade jag och han kom med ett stört "ja vad är det" frågade han "vad gör Brad här" frågade jag och tappade mitt humör "Jag vet inte" sa Justin och gick fram med en ilsken min "Justin" skrek jag och försökte stoppa han från att börja bråka med Brad "Justin jag går fram" sa jag och Justin lyssnade på mig "Brad" sa jag "Rebecca jag kom hit för att säga förlåt jag vet inte vad som flög i mig" sa Brad och stoppade fingrarna i fickan "Men Brad jag skrek ju sluta tusen gånger varför lyssna du inte" sa jag med en arg röst som hade fot alla ställa sig runt oss och lyssna, Justin kom fram till mig och försökte hjälpa till "Justin låt mig ta hand om detta" viskade jag lite försiktigt på Justin's öra "Jag vet jag var dum som inte lyssnade men jag är så kär i dig Rebecca och sen kom Justin och förstörde allting" sa Brad och fick Justin att bli gör arg "Det räcker Brad" sa Justin och gick fram till Brad "Justin Neej!" avbröt jag dom "Brad jag har hört nog nu" sa jag och höll Justin's händer  fast  "Okej" sa Brad och började gå innan han gick såg jag hans min den minen jag inte hade sätt förut en tår hade han på kinden och ögonen fylla med tårar efter att jag hade sagt mina sista ord  "Rebecca jag är ledsen jag visste inte att han skulle komma" sa Justin "Justin det är inte ditt fel" sa jag och kramade Justin. Jag var helt krossad inuti mig men jag ville inte göra Justin ledsen nu "Är du ledsen" frågade Justin "Hahaha nej det är jag inte låt oss festa nu" sa jag och gick upp jag kolla på framsidan där det stod massa folk som ville komma in till Justin's trädgård Jag kolla och tyckte synd "Justin" sa jag "aa" sa Justin och ledde mot mig "kan inte du släppa in alla fans" sa jag "Okej" sa Justin och gick och prata med sina livvakter dom släppte in sedan alla men dom kolla så att dom inte hade nått med sig. Justin kom tillbaka och börja prata med mig "Vill du ta ett bad" frågade Justin "Visst" svarade jag vi gick in och tog på oss badkläder vi gick ut sen och klev in i Justin's stora pool alla andra dansa bara medan jag och Justin bada "ska vi köra en brottningsmatch" frågade Justin "Okej" sa jag och skratta "Jag varnar  dig jag är bra" sa Justin "Hahaha skryt måns , hur kör vi da?" frågade jag "Den som kan välta ner personen på botten" sa Justin och vi körde jag tog tag i Justin och försökte få ner han efter 4 minuter fick jag ner han på botten "Hahaha Jag van Justin" skrek jag ut "värst vad du var stark" sa Justin och skvätte på mig "Ja jag älskade och brottas när jag var liten" sa jag och skvätte tillbaka vi hade så kul att vi inte märkte paparazzi 

-----------------------------------------------------------------------------

Slut rätt kort

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
Ingen bild

Emilia

29 november 2011 22:31

BRA! Älskar din novell. Fortsätt skriv. Längtar tills nästa del.
DU ÄR BÄST!:)<3

Bieber-Noveller

30 november 2011 21:35

aww :P Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards