bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Be heart Del 13

Av Bieber-Noveller - 1 december 2011 10:19

 
(I need somebody I-I need somebody  
I need somebody I-I need somebody) " jag skratta och sa "vad bra du sjunger Somebody to love Justin"

jag hörde hur han sluta sjunga och börja skratta efter ett tag gick han ut han var blöt om håret och hans t-shirt var  också lite blöt.


 


"Vad kollar du på" fråga Justin och vände mig mot han " jag kollar på fönstret" sa jag och följde efter Justin när han gick in i köket han tog upp en påse med chips "vill du gå upp till mitt rum" sa Justin och gav mig chips påsen "visst" sa jag och vi gick upp till hans rum. Justin öppna dörren försiktigt och gick in jag kolla runt om kring det var fint och prydligt rum precis som Tay's rum "så vad tycker du" sa Justin "snyggt" sa jag och la chips påsen på hans säng "ska du inte äta" frågade Justin "senare" sa jag och satte mig på sängen den var väldigt mjuk Justin satte sig vid mig och kysste mig och varje gång hans läppar närmade mig tänkte jag på Brad Justin öppna chips påsen och börja äta liteJag tog också lite han la sin han runt om mig "Rebecca är det nått så snälla bäretta"sa Justin "Nej det är inget det är säkert" sa jag men sedan ändrade jag mig "eller jo det kanske är nått" Justin kolla på mig "vad är det da" frågade han "Jo sedan jag blev ihop med dig har jag gjort Brad så ledsen och sårat honom och jag känner mig så dum" sa Jag till Justin och nästan börja gråta "Ja men det är väll inte ditt fel" sa Justin och tryckte in mig mot han "med det känns så" sa jag och försökte göra så jag inte börja gråta "men märkte inte du var han gjorde mot dig" sa Justin och släppte mig "Jo men han bäretta ju varför och jag förstår honom" sa jag till Justin "jag ska nog inte lägga mig i vad du gör du får bestämma själv vad du gör men jag säger bara att den där killen nöjer sig inte att ni bara är vänner" sa Justin och gick ut från rummet jag märkte att han var ledsen jag gick ut från hans rum och gick in till gästrummet  jag vet knappt vad jag håller på med och ringa mamma och säga att jag har tappat bort mina nycklar och bor hos Justin och har  ett stort bråk med Justin och Brad skulle inte vara en bra ide. Jag hörde hur Stella kom in "Hej Rebecca" sa hon och satte sig vid mig "Hej" sa jag "är det nått" fråga Stella och krama mig "Ja det handlar om Justin och Brad" sa jag och fällde tårar "vad har hänt" sa Stella "Jo Justin hade smsat Brad från min mobil och sagt att han skulle låta mig och han vara och lossat att han var mig sen fick jag reda på det efter bowlingen och åkte till Brad men han blev helt knäpp och börja pussa mig och allt annat jag gick ut från hans hus och grät sen kom Justin när vi var hemma prata vi och sen gjorde ni den här festen och då kom Brad och bad om förlåtelse och bäretta varför han gjorde det sen gick jag och Justin och bada men när han kysser mig tänker jag på Brad och jag bäretta nyss för Justin och han blev arg och sa  jag ska nog inte lägga mig i vad du gör du får bestämma själv vad du gör men jag säger bara att den där killen nöjer sig inte att ni bara är vänner sen stack han" sa jag till Stella "ojj da" sa Stella och krama mig "vad ska jag göra" sa jag och snöt mig "jag vet att Justin har mer känslor för dig en vad Brad har" sa Stella "Varför tror du det" sa Jag "Nej Rebecca jag tror inte jag vet det" sa Sella och ledde "Brad brydde sig inte om att ringa dig men när han fick reda att du var hos Justin då börja han" sa Stella "Du har rätt men vad ska jag säga Justin kanske är arg på mig och hur ska jag förklara till Brad" fråga jag "Jag tycker att du ska bäretta till Brad att du har starka känslor för Justin och han får nöja sig att bara var vänner och till Justin kan du be om förlåtelse han kommer säker förlåta dig" sa Stella och krama mig ennu en gång "Tack Stella du är en sann vän" sa Jag och gick ut från rummet "Justin" ropa jag lite försiktigt "Justin"  ropa jag igen men ingen svara jag gick och knacka på hans rum dörren öppnades och jag såg Justin "får jag komma in" fråga jag lite tyst "mm" sa han jag satte mig på hans säng igen Justin kolla inte på mig han stirra bara i sitt block som han höll "Justin jag vet att du är arg men jag ska säga till Brad att han får nöja sig med att bara var vänner annars kan jag inte hjälpa mer och Jag är så kär i dig Justin och jag är ledsen jag borde ha lyssnat och säga det första gången och inte låta han göra allt det där jag hoppas du förlåter mig" sa jag Justin släppte blocket och gick fram till mig han kysste mig och ledde "Du är förlåten" sa Justin medan jag krama han "så vad är det du ritar" fråga jag och tog upp hans block "neej rör den inte" sa Justin och försökte stoppa mig men jag såg redan "aww är  det där jag" fråga jag Justin "hehehe aa den är ful jag vet jag skulle ge den till dig" sa Justin och blev lite röd i ansiktet "den är jätte vacker Justin" sa jag och krama han "den är inte riktigt klar men skulle inte du kunna sätta dig så jag kan få jag kan rita klart och vara säker på hur du ser ut" sa Justin och gav mig en stol som jag skulle sätta mig på "okej men jag tycker den redan är bra men visst" sa jag och satte mig på stolen han rita av mig och jag hörde hur alla började gå hem från festen som hölls i trädgården. Efter ett tag var Justin klar han visa mig den "aa den är jätte söt Justin tack" sa jag och krama han ennu en gång "här den är klar du kan ta den nu" sa han och gav mig den jag gick ner och visa Stella den "aww vad söt han är" sa Stella och kolla på den "Jag vet" sa jag men inte märkte att Justin lyssna på oss. Jag gick sen in i rummet och la den på nattduksbordet. Jag hörde hur Justin kom in till gästrummet "Vad gör du?" fråga Justin "Jag skickar ett sms till Brad  som det står att vi bara kan vara vänner" sa jag "okej" sa Justin och pussa mig på kinden "förresten jag har nått till dig också" sa jag och öppna mitt mobil skal och tog fram ett halsband "här Justin" sa jag och gav ett halsband där det stod min tjej är galen i mig "Hahaha Tack så mycket" sa Justin och krama mig "jag gjorde den själv med äkta guld" sa jag till Justin "WOW värkligen , den är ur snygg ska ha på mig den hela tiden" sa Justin och pussa mig. Jag hörde hur min mobil darra jag tog upp den och kolla det var Brad som ringde jag svara


Rebecca (Jag) - Hej

Brad - Hej jag fick ditt sms och jag förstår att du gillar Justin mer en mig

Rebecca (Jag) - mm jag hoppas du förstår att vi bara kan vara vänner och jag hoppas att du vill det

Brad - aa jag förstår och jag vill gärna fortfarande vara din vän och säg till Justin att jag ber om förlåtelse jag måste dra Hejdå

Rebecca (Jag) - aa hejdå


Jag stängde av telefonen och la in den i mina byxor "vad ville han" fråga Justin "han ville bäretta att han såg brevet och att vi bara skulle vara vänner sen sa han att han ber om förlåtelse till dig "Okej" sa Justin och pussa min panna han tog sedan upp en penna "får jag kladda lite på din han" fråga Justin "okej" sa jag och la ut min hand han börja kladda lite när han var kvar kolla jag det stod I will love you forever "Hahaha , aww sa jag och tog kort på det sedan rykte jag pennan från hans hand och börja skriva på hans handled jag skrev Still love you! han kolla på det och sedan krama han mig och tog också kort  " aa men du jag ska nog gå och lägga mig nu sa Justin och pussa mig på pannan "god natt sa" han och gick upp "god natt Justin" sa jag och la mig också.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

slut kommentera gärna vad ni tycker och vad ni vill ska hända

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards