bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

My life changed Del 2 "Långt från Hemma"

Av Bieber-Noveller - 9 december 2011 15:52

jag stängde av min mobil och la den på bordet , jag kolla på lappen som jag hade hittat på bordet "fredag klockan 09,00 åker vi iväg , ta med er allt som behövs vi kommer vara borta i 2 veckor garanterar Mat och läder" jag blev sjukt arg och rev sönder pappret.

"Mamma , jag går och lägger mig" sa jag och gled in till rummet

"Du kan inte lägga dig , du måste packa innan du gör det jag hjälper dig" sa hon och tog ut alla mina kläder

"Mamma även om jag är sjuk är jag faktiskt 17 år" sa jag


 


"jaja okej säg till om du behöver hjälp" sa Mamma och gick ut från mitt rum.

Jag packade in allt i min resväska och det kändes som jag packa in otur och hemska saker.

Jag var fortfarande arg på Mamma som tvingade mig gå på camping eller vad det nu var-

När jag hade packat klart gick jag och la mig på min säng och sket i att borsta tänderna eftersom att jag var så trött.

Efter några minuter så hade jag somnat med händerna över ryggen och huvudet på kudden.

Jag sov i 9 timmar tills min vecka klocka pep , jag stängde av den och gick fram till spegeln jag såg hemsk ut.

När jag gick in till duschen kom jag på att det var fredag idag och det var ju denna dag vi skulle till campingen "ahh" sa jag riktigt arg och satt på duschen det var is kallt men jag tyckte om det i alla fall en liten stund

När jag var klar gick jag in till rummet och satte på mig några varma kläder nu när vi ska åka iväg.

"Är du klar gumman läraren sa att alla som skull med ska mötas i baksidan av skolan" sa Mamma och trängde in sina fötter i skorna som var för trånga "Ja jag är snart klar jag ska bara se till att jag har allt med" sa jag och titta de runt i rummet ,  allt var med. jag gick ut ur rummet och satte på mig mina skor "wow det var mycket du packa in" sa mamma när hon tog tag i mina två res väskor.

Vi gick ut och det blåste en stor vind mot oss , Mamma sprang med sina stora klack och mina saker in till bilen.

Jag satte mig inne i bilen och mamma satt på motorn.

"är du beredd nu" sa Mamma och började åka

"om du menar att åka till det där stället så ja jag är beredd men jag tycker inte om det" sa jag och grejade med min mobil.

Jag logga in på min twitter och såg att skolans knäppa tjej som kallades för cool hade lagt ut ett nytt meddelande på sin twitter.

Det stod : Är på väg mot baksidan av skolan åker iväg på camping Justin Bieber kommer vara där jag blev en av dom som fick åka med när min pappa köpte det åt mig

"Toppen" sa jag och suckade

"Vad är det nu da" frågade Mamma och körde in till skolgården

"en jobbig typ ska vara med på campingen" sa jag och klev ut ur bilen när jag hörde att bilen stannade.

När jag var ute såg jag min pojkvän Jame

"Hej" sa jag och kramade han

"Hej gullet ska du åka iväg nu" frågade Jame

"Ja men man fick ta med en frivillig så vill du åka med" frågade jag Jame

"Ja men jag skrev in mig så fort jag hörde att du skulle dit , dessutom är mina betyg dåliga" sa han och pussade mig löst på pannan

"Aww vad snällt , ska bar göra en grej" sa jag och sprang fram till mamma

"Hejdå vi kommer nog åka nu" sa jag och gav henne en liten kram så hon inte skulle bli så orolig och skämma ut mig

"Hejdå gumman" sa Mamma och började åka mot sitt jobb.

Jag gick fram till Jame och vi började gå mot stället där alla var samlade på

"Lystring Lystring" sa Magistern och försökte få bort alla galna tjejer som undrade vart Justin är.

"Så här är det , Justin har landat i djungeln som ni kommer att vara i, han kommer vara chef och ni måste göra som han säger och inget flörtande eller nått annat liknade med han innan ni har gjort alla era uppgifter och om han säger sluta så lyssna annars kan ni bli hem skickade" sa magistern "Djungeln som ni ska vara i är väldigt farlig så var försiktig gå aldrig för långt själv det finns riktigt farliga djur och växter exempel , huggorm giftiga blommor som kan leda döden ni kommer få med er böcker som ni kan läsa om ni undrar nått och akut saker ifall ni skadar er " sa Magistern och peka mot en stor buss "så in hit det tar bara några minuter tills ni är framme på flygplan stationen" sa Magistern.

Alla började gå jag kolla runt och hitta Lisa när jag fick ögonkontakt sprang hon till mig

"Hej Susie är du beredd på att åka" frågade hon och började gå bredvid mig och Jame

"Nej jag tycker detta är helt sjukt att vi gör detta liksom vi kan ju dö" sa jag till Lisa och släpade mina resväskor till busen.

"Gumman det kommer bli bra , ja förutom Justin " sa Jame och fick mig skratta.

Lisa kolla på mig om Jame som om vi var dom dummaste människorna i världen vara för vi sa dumma saker om Justin.

När vi var inne i bussen satte jag mig vid Jame och mitt i mot Lisa och hennes vän.

Jag tog ett kort på mig och jame när han pussa mig på kinden för jag hade så tråkigt.

"söt fota vi fick , ska använda det till min bakgrundsbild" sa jag och började pilla med knapparna.

När vi var framme började alla gå ut från bussen jag kollade oroligt runt och ville värkligen inte följa med.

"Vad är det" frågade Jame och la armen om mig

"hehehe , inget du oroa dig inte" sa jag och började gå fram till flygplanet som vi skulle åka i.

Denna gång satte jag mig bredvid Lisa och Jame satte sig bredvid en vän.

"undra om mobilerna funkar där" sa jag till Lisa

"Ehh , Susie vi kommer vara i en djungel klart dom inte funkar då , men du kan klicka men inte ringa smsa osv"

"Ja jag suger på att kunna nått" sa jag och la ner min mobil

"Jag är så trött på folk ska prata om Justin hela jävla tiden" sa jag och kollade på alla som hade Justin tröjor på sig

"Asså jag längtar att få träffa han men jag håller med dig dom snackar hela tiden om det" sa Lisa.

Jag märkte inte att planet redan hade börjat flyga och att det bara var 15 minuter kvar tills vi landa.

"Vi är om några minuter men till dess kan ni se detta meddelande Justin gjorde igår" sa chauffören i en högtalare.

"Jag hörde hur en tv startades rakt framför  mig och Justin kom upp på skärmen.

"Hej allihopa det ska bli väldigt roligt att få spendera tid med er jag hoppas ni är färdiga och beredda på att göra massa saker , jag kommer vara er chef och om ni har några frågor kan ni ställa dom till mig när vi möts och jag kommer ha massa folk som hjälper mig så det gör inget att fråga dom om något för dom vet lika mycket som jag. Det var väll allt jag hoppas ni har haft en bra i flygplanet och vi kan prata mer när vi ses Hejdå"

När meddelandet var klar hörde jag alla klappa och diskutera om hur han såg ut.

"Vi är framme om 3 minuter så sitt still" sa chauffören

"hur kan man lada med ett flygplan i en djungel" frågade jag Lisa 

"Hahahha, dummer vi ska hoppa ner med en fallskärm" sa Lisa

"Va men våra saker då da ?" frågade jag

"dom har redan landat hörde du inte när dom sa det?" frågade Lisa och började göra sig ordning

"Jag låg nog och sov då" sa jag och satte på mig jackan

"vi ska hoppa ut nu så ta på er fallskärmarna som ligger under era sitt platser.

Jag tog upp min och satte på mig den.

Efter att 8 personer hade hoppat var det min och Lisas tur

"1..2..3" räkna jag och vi hoppade båda på 3

Jag hörde hur Lisa skrek när vi hoppa

Jag börja skrika jag med men när vi landa sluta jag

"Uchh det var hemskt" sa Lisa

"mm" sa jag och kolla runt

"Vart ska vi" frågade Lisa

"Jag tror vi ska dit där alla tjejer står och skriker i en ring" sa jag och började gå

Jag hörde att andra skrek när dom landa denna gång var det bara killarna som var kvar

"Justin!! Justin kan du signera! Justin!" hörde jag tjejerna skrika

Jag kände hur nått röde mig där bak när jag kolla stod Jame bakom mig och pilla med mitt hår

Han började gå bredvid mig och vi var snart vid Justin

"Okej om alla är här kan jag be om lite tystnad" sa Justin och backa lite så att alla skulle kunna se honom

"Det är kul att träffa alla här , vi ska inte göra nått speciellt idag vi ska nog bara lära känna varandra framför en varm brasa och jag vill säga att era tält är klar alla har en egen och dom är riktigt stora och ser inte ut som normala tält men ni får nog plats med allt där och era saker hittar ni i era tält följ mig" sa Justin och alla började följa han.

Han visa våra tält det stod namn på allas så vi skulle hitta rätt.

"Så gå in och gör det ni ska så ses vi om en timme Hej då!" sa Justin och gick


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så Vad tyckte ni var den lång eller kort:P


Kommentera gärna !

                         





 
 
Tove

Tove

10 december 2011 21:02

mer!!!

http://www.myjbstory.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards