bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

My life changed del 4 "Lägg dig inte i mitt liv"

Av Bieber-Noveller - 11 december 2011 18:11

Melleny kom fram till mig och börja prata

"är du avundsjuk att jag fick kyssa Justin och inte du" frågade Melleny med en divig röst

"Varför skulle jag vara avundsjuk för att du kysste  en idiot , förresten så har jag redan en pojkvän och jag skiter i Justin" sa jag med händerna i kors

"Vi säger väll så" sa Melleny och stack iväg.

Det jag inte märkte var att Justin var bakom mig och hade hört allt som jag och Melleny sa.

"Hallå där" hörde jag en arg röst säga....


mitt hjärta bulta och jag vände mig sedan bak och kolla vem det var

"Buhh" hörde jag Jame säga

"Du skrämde livet ur mig" sa jag och blev lugnare

"hahaha" skratta Jame

"Tycker du att det är kul jag har fått nog på dina trams du skrämmer mig jämt kan du sluta" sa jag riktigt argt

"Förlåt älskling" sa Jame och försökte kyssa

jag la för handen på min läpp

"Det räcker du kan inte tro att en kyss gör det bra efter du har skrämt livet ur mig" sa jag argt och knuffa bort honom lite

"Förlåt jag ska inte störa dig mer längre" sa Jame och gick iväg.

Jag började förstå mer och mer att Jame var en patetisk pojkvän precis som alla andra hade sagt.

Jag kände hur jag släppte taget och lät  tårar rinna ner från min kind.

Ennu en gång började nån gå bredvid mig denna gång var det inte Mellyny eller Jame det var Justin.

"Hur mår du" sa Justin med en mjuk ton

"Vad bryr du dig" sa jag och torka bort tårarna som rann

"Jag bryr mig faktiskt lika mycket som du gör" sa Justin 

"ehh det är inget jag vet själv inte varför jag gråter" sa jag och nästan snubbla av alla grenar som låg ner på jorden

"låt mig hjälpa dig" sa Justin och tog bort alla grenar som hade fastnat i mina skor

"tack" sa jag och ledde lite

"det var så lite , men är det nått du vill prata om så kan du komma till mig" sa Justin vänligt

"okej" sa jag

"du Justin får jag fråga dig en sak" sa jag

"själv klart" svarade Justin med ett stort leende

"hörde du allt jag sa när jag prata med Melleny och Jame" sa jag lite försiktigt.

"helt ärligt så hörde jag allt" sa Justin

"okej" sa jag och skämdes att han hörde när jag sa att han var en idiot.

Vi var framme till våra tält efter 15 minuter Justin försvann på en gång men jag såg hans ben som sedan försvann i mörket , jag smög efter för att kolla vad han skulle göra

det var svårt att se vart han tog vägen men när jag lyssna noga hörde jag en gitarr spela jag blev förvånad att man spela på en gitarr i en djungel.

Jag följde ljudet och kom sedan till en plats där det inte fanns ett enda träd eller buske  där fanns det 3 stora träd jag visste direkt att det var Justin's och hans vakters träd.

Ljudet kom från tältet i mitten jag smög snabbt dit och lyssnade på gitarren som spelades men efter ett tag hörde jag inget mer.

Jag tänkte vända tillbaka med precis när jag vände mig stod Justin framför mig

"oh jösses vad alla skrämmer mig" sa jag och andades ut

"hahaha förlåt det var inte meningen men vad gör du här igen vet ens att mitt tält ligger här" frågade Justin

"hehehe , förlåt jag följde efter dig" sa jag och skämdes

"det gör inget vill du komma in" frågade Justin

"jag kanske borde gå tillbaka innan Jame börjar leta efter mig" sa jag och började gå lite

"vänta du kan väll stanna ett tag" sa Justin och grep tag i min hand

"okej" sa jag och vi gick in till Justin's tält när jag kom in såg jag 5 ljus och 2 gitarrer och en madrass.

Jag satte mig på halva hans madrass och glodde bara på mina naglar.

"du har du lust att hjälpa mig med en sak" frågade Justin och tog upp sina 2 gitarrer

"aa okej" sa jag och tveka lite

"vet du hur man spelar gitarr" sa Justin och gav mig en gitarr

"oj jag har spelat när jag var 9 år till 13 men jag vet inte om jag kommer ihåg" sa jag och la handen på gitarren

"aa men försök snälla" sa Justin

"okej men vad ska jag göra" frågade jag han

"kan du min låt overboard" frågade Justin och förvänta sig på ett ja

"jag kan nog sjunga den men jag vet inte om jag kan spela den på gitarr" sa jag

"jo jag ska ha en konsert snart så jag behöver träna lite på att spela och sjunga" sa han 

"okej men ska jag typ spela medan du sjunger eller" fråga jag och kliade mig på benet

"aa om du vill" sa Justin

"var för inte" sa jag och börja pilla med fingrarna

"då kör vi da om du är klar" sa Justin.

Jag börja spela rätt högt och efter några sekunder börja Justin sjunga både tjej delen och kill delen

"stanna ett tag" sa Justin och sluta sjunga

"vadå spela jag fel" sa jag oroligt

"nee du spela jätte fint men kan inte du sjunga tjej delen åt mig" sa Justin snällt

"visst om du vill få hjärtattack för min fula röst så visst" sa jag och skratta 

"nee du sjunger säkert jätte bra" sa Justin och skratta

"men om jag ska sjunga med så får du också spela gitarr" sa jag till han

"okej da men nu börjar vi" sa Justin och gjorde säg beredd på att spela.

Jag blev nervös att han skulle tycka att jag var dålig.

Jag börja spela på gitarren och sjunga texten på låten

(Susie sjunger)




It feels like we’ve been out at sea
So back and forth that’s how its seems
Whoa and when I want to talk
you say to me
That if its meant to be, it will be
So crazy in this thing we call love
The love that we got that we just cant give up
I’m reaching out for you tell me
out here in the water and I)


I’m overboard and I need your love
Pull me up
I cant swim on my own
Its to much
Feels like I’m drowning without your love
So throw yourself out to me
My life saver
Life saver
Oh life saver
My life saver
Life saver
Oh life saver oh wow


När jag hade sjungit det jag skulle vänta jag på att Justin skulle börja sjunga men han satt bara där helt stel

"Justin har du fått en hjärtattack som jag sa att du skulle få" sa jag och skratta

"skojar du din röst skär igenom mig du har en riktig fantastisk röst" sa Justin oh börja röra sig

"Tack" sa jag och krama honom lite löst

Precis när han tog i mot min kram öppnades dragkedjan och Jame kom in med ett gap

"Älskling vad gör du här jag har vart jätte orolig" sa han och tog tag min hand

"jag var faktiskt bara här i en kvart" sa jag och gick ut ur tältet

"hur som helst vill jag be om förlåtelse att jag gör så och jag visste inte att du mena allvar dom andra gångerna jag har gjort det" sa han och kysste mig 

"okej men gör aldrig om det" sa jag och tog tag i hans hand

"lovar" sa Jame och pussa mig på pannan

Jag tack in mitt huvud i Justin's tält och sa  : "Jag ska nog gå nu men hejdå" sa jag

"aa visst sov gott men om du har lust kanske du kan komma till mig imorgon också och träna lite" sa Justin

"okej"sa jag

"bra och snälla bäretta inte nått om att mitt tält är här annars kanske dom börjar komma hit" sa Justin

"Hahaha nej då , men tack och godnatt" sa jag och drog ner hans dragkedja på Tältet.

Jag började gå tillbaka till mitt tält med Jame och jag kände hur min fot börja klia precis där jag hade blivit biten.

"vad gjorde du hos Justin" sa Jame , jag kollade förvånat på han

"varför undrar du det" sa jag och helt ärligt visste inte jag ett enda skit vad jag skulle säga

"Ja men du sa ju nyss att du hata han" sa Jame och formade sitt ansikte från glad till förväntansfull

"Ja men nu vet jag att han inte är som jag trodde att han var" sa jag och släppte taget från hans hand

"jasså sen när lärde du känna igen han" frågade Jame 

"Sen jag sluta lyssna på dig eftersom du styr mitt liv" sa jag och det kändes riktigt bra

"Vadå styr ditt liv du har ju allt du har velat ha" sa Jame och kolla som om han inte visste nått

"nej jag trodde det men faktiskt har du ställt till med mycket problem du fick mig att börja röka och jag lyssna på dig" sa jag och märkte hur dum jag var

"vadå du valde själv" sa han och jag blev inte förvånad

"ser du , om vi ska vara tillsammans måste jag få hänga med precis vem jag vill" sa jag bästemt och ennu en gång klia mig på foten.

"Ta det lugnt bruden jag trodde du sa att jag förlåten" sa Jame

"ja du var förlåten för att du skrämde livet ur mig men inte för att du lägger dig i så mycket" sa jag argt till Jame

"ja du har rätt jag är en riktig idiot jag förtjänar inte dig längre" sa Jame och jag såg hur hans tårar täckte hans bruna ögonen

Jag hade aldrig sätt honom gråta förut och jag visste inte vad jag skulle säga.

Han kolla inte på mig längre och efter ett tag såg jag inte honom längre det var sjukt mörkt men jag kände hur han anades men han sa inget kanske trodde han att jag hade stuckit iväg

Jag kände hur mina hände tog tag hans rygg och jag vände honom och kysste Jame 

"ursäkta vem är det" hörde jag en röst säga och det var inte Jame som prata



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Slut bilden kommer ut senare :P


jag vill ha mins en kommentar annars skriver jag tyvärr inget mer :(







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards