bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

My life changed Del 5 "Lära känna nån"

Av Bieber-Noveller - 14 december 2011 20:12

Jag hade aldrig sätt honom gråta förut och jag visste inte vad jag skulle säga.

Han kolla inte på mig längre och efter ett tag såg jag inte honom längre det var sjukt mörkt men jag kände hur han anades men han sa inget kanske trodde han att jag hade stuckit iväg

Jag kände hur mina hände tog tag hans rygg och jag vände honom och kysste Jame 

"ursäkta vem är det" hörde jag en röst säga och det var inte Jame som prata


 


"Hallå  vem är det" hörde jag ennu en gång rösten säga , det var så mörkt så jag såg inget

"var inte rädd jag heter Justin du kan komma fram" sa rösten i den mörka djungeln 

Jag gömde mig med en gapande min bakom ett träd jag kunde inte fatta att jag kysste Justin Bieber det var ju hemskt jag skulle ju kyssa Jame och vart tog han vägen?

Jag började snabbt gå iväg och leta efter Jame jag började se mer och mer och efter ett tag var jag långt borta från Justin som fortfarande undra vem som kysste han.

"Susie är du där" hörde jag Jame säga

Jag kunde äntligen se honom och gick snabbt fram till han och gav honom en kyss.

Han tog i mot den med en glad min.

"Jag har aldrig sätt dig gråta förut" sa jag och släppte han

"Nej knappt jag heller" sa Jame

"du är visst värt mig" sa jag och kysste honom ennu en gång

"men jag vill faktiskt vara mig själv för jag har märkt att du har ändrat lite på mig" sa jag och gäspade lite

"visst jag ska låta dig göra vad du vill" sa Jame och försökte kyssa mig

Jag la handen framför min mun och sa :"det räcker nu"

"du har rätt" sa han och vi var äntligen framme till våra tält.

Det var en stor brasa som någon hade tänt upp och det blev mycket varmare alla satt runt den och snacka.

Vi gick och satte oss vid ringen och började snacka lite tills vi hörde nån traskande komma förbi.

Det var Justin som kom och alla tjejer ville verkligen veta vad han ville

"ursäkta om jag stör men jag vill bara veta en grej jo det var så att jag leta efter nått och det var riktigt mörkt och sedan kände jag att någon kom fram och tryckte till sina läppar på mina" sa han och jag blev fort rädd eftersom jag visste att det var jag och Jame skulle fort få reda på det. Jag shoppa till och börja springa till Justin så han inte skulle prata klart.

Jag la min hand på hans mun så han inte kunde säga ett enda ord till

"Justin jag vet vem det var så du kan gå nu" sa jag tyst medan Justin stirra rädd på mig som om jag var ett monster som skulle äta han.

"Var det du" sa han när jag släppte min hand från hans mun

"jag berättar mer imorgon , hejdå" sa jag

"okej hejdå" sa han och skratta jag gav han en liten knuff så han skulle sticka innan alla tjejer börja springa fram till han.

Jag gick tillbaka och satte mig vid Jame tydligen undra ingen vad han ville och jag blev glad för det.

"vad sa du" sa Jame och min glädje försvann från mig

"inget jag sa att jag visste vem det var för jag ville få honom härifrån" ljög jag och det kändes så dumt.

"Jag går till Lisa ett tag" sa jag och gick fram till Lisa.

"Var har du varit" sa Lisa och gav mig en läsk som hon höll i handen

"Jag hängde lite med Justin" sa jag tyst och tog i mot läsken

"Var det inte du som sa att du hata han?" sa Lisa och gjorde en mins om hon jämt gör när hon aldrig tror på mig

"Jo det var jag men han var faktiskt dum som jag trodde och så ville jag bara visa Jame att jag gör som jag vill" sa jag och drack från den goda läsken

"Jasså har ni grälat" sa Lisa och värka inte förvånat

"ja men jag är så rädd att han får reda på en grej" suckade jag

"vadå?" frågade Lisa

"jo jag skulle kyssa Jame men det var så mörkt så jag såg inte vart han var och jag visste inte att nån annan var där vi buskarna och träden och sen kysste jag men det var tydligen Justin" sa jag och begravde mitt ansikte i mina händer

"oj vet Justin nånting" frågade Lisa och värmde sina händer vid brasan

"ja jag sa att jag skulle förklara imorgon när han kom hit som du såg" sa jag

"ta det lugnt jag tror Jame förstår" sa hon och lät helt avslappnade

"värre jag ljög när han fråga vad jag sa till Justin" sa jag

"det är inte bra" Sa Lisa

"det visste jag inte" sa jag ironiskt


Jag gick och la mig och nästa dag vakan jag av ett tjut.

Jag stoppa in mina fingrar i öronen och gick ut med pyjamas tydligen hade alla hört den och var ute.

"godmorgon" sa Justin som tjöt i sin mikrofon 

"Hallå jag har inte ens fått sova nått" skrek jag ut så att alla hörde

"oj da" sa Justin och fnittra , jag la händerna i kors för jag gör det alltid när jag blir sur

det verka som alla var för trötta för att springa efter Justin.

"Hur som helst ni kommer om några minuter få springa runt här bakom mig och sedan ska ni få hugga ner ett par träd och efter ni har jobbat i 3 timmar ska ni få vandra i 4 timmar och 20 minuter till en vacker strand som finns runt om djungeln  , så gå och sätt på er nått och kom tillbaka" sa han och verka tycka att detta var kul.

jag stirrade surt på han och han skratta bara det var som om han gjorde det för att reta upp mig.

Jag gick snabbt in och satte på mig mjukis byxor , t-shrit och uggs som jag aldrig burka ha på mig förut.

Jag gick snabbt ut och antog att jag var först klar

När jag kom ut stod Justin framför mig med händerna i fickan

"försöker du skrämma mig igen eller?" sa jag och drog ner dragkedjan

"hehe , nej men du skulle ju säga nått" sa Justin och följde efter mig tills jag stanna

"vad snackar du om" sa jag men visste redan vad han mena

"jo du sa att du  skulle berättar idag" sa han

Jag ville inte bäretta men jag hade inte lust att ljuga mer en det

"jag råka kyssa dig" sa jag och hoppades på att inte han skulle reagera

"va? kysste du mig" gapade Justin

Jag trycket till min hand mot hans mun och knuffa han bakom mitt tält

"hål käften jag gjorde inte det för jag ville jag gjorde det för jag råka" sa jag och tyst

"okej men varför är du rädd att bäretta det" sa Justin

"för att jag har en pojkvän och vi har kommit in i en sån där period där vi bråkar mycket" sa jag och hostade

"jaha okej jag ska inte säga nått men du kunde kollat lite" sa Justin och jag fatta att han tyckte att det lät dumt kyssa fel person 

"men det var så att jag var på väg tillbaka till mitt tält och jag tappa bort Jame i mörkret och sedan trodde jag att du var Jame så jag kysste dig men sen visste jag att det inte var du och börja leta efter jame" sa jag snabbt så det skulle vara över fort

"hehhehehe, visst men ställ dig bakom mig eftersom ni kommer få springa snart" sa han i högtalaren.

Han var mycket jobbigare när det handla om träning men jag var tvungen att lyda honom.

Jag hörde hur nån ställde sig bakom mig och suckade

jag kolla bak och det var Melleny som stod där och hon sucka nog för att hon inte var först bakom Justin

jag petade på Justin's rygg för att fråga :"ehm Justin hur ska vi kunna springa i en djungel?" 

"hoppa över alla buskar och andra saker vad annars" sa Justin och lät lite sur

jag prata inte mer med han för plötsligt lät han inte lika intresserad av att lyssna plus att alla hade nästan kommit ut och ställt sig på led.

Det var så skönt en dag hade gått och ingen var på Justin mer.

Justin började springa och alla sprang efter då slog det mig att uggs är dåligt att ha på sig när man springer men nästan alla hade det för att inte få massa kryp eller annat i sina skor.

Jag sprang så snabbt jag kunde men det som störde mig så mycket var att Melleny nästan jämt trampa på mig

"ahh men lägg av nu" skrek jag högt när jag kände hur Melleny's fötter trampar på mina för 27 gången

"men du måste sluta springa sakta" skrek hon tillbaka

"ta en paus" sa Justin och tog tag i Melleny och mig

"vad är det ni bråkar om" frågade Justin och väntade på nån av oss skulle öppna munnen

"Hon är sjuk azzå hon trampar mer en 27 gånger på mig" sa jag

"ja men det är för att du springer sakta" sa Melleny

"Hallå stopp här , snälla kan ni inte bara hålla sams i 20 minuter till" sa Justin och försökte vara så vänlig

"Visst för din skull" sa Melleny och flörta med Justin genom en blinkning

"ahh" stönade jag och ställde  mig bakom Justin eftersom pausen var slut.

Efter 20 minuter var vi framme vid stranden det betydde alltså att vi hade gått i cirka 7 timmar.

Det var riktig vacker strand och jag undra vad en strand gjorde vid en djungel.

"så nu är vi framme" sa Justin och alla började springa mot havet och doppa sig för vi hade sprungit så jävla mycket

Jag sökte runt efter Lisa och Jame jag såg Jame stå och snacka med sina polare och Lisa med sina vänner.

Jag hade inte lust att gå till dom så jag tänkte gå och fråga Justin varför han hel plötsligt var så arg.

Jag tittade runt och såg han långt bort sittandes på sanden och glo på havet

jag tog av mig uggs som jag längtade efter och började gå till Justin med skorna i handen.

När jag stod precis vid han kolla jag runt och sedan satte jag mig vid ha.

Jag hörde inget ur han men han kolla på mig i 3 sekunder sedan kolla han bort.

"h..hur mår du" frågade jag och helt ärligt var jag lite blyg

"vet inte hur tror du idioter mår" sa Justin och jag visste att han snacka om igår när jag sa att han var idiot

"f..f..förlåt ja var bara så arg på Melleny för hon tror så knäppa grejer" sa jag

"okej" sa Justin men var fortfarande ledsen

"är det  jag som har gjort nått" frågade jag förvånat

"ne det är inte du" sa Justin

"men vem är det da" frågade jag

"d..de..det är min flickvän hon gjorde slut med mig " sa Justin och tog ett djupt andetag

"oj jag är ledsen" sa jag och gav honom en lös kram eftersom jag tyckte synd och hans svett rann ner på mig.

Jag hade inte så mycket att säga eftersom jag aldrig har varit med om ett krossat hjärta men på nått vi ville jag så gärna bli vän med Justin för han var så snäll och schyst.

"vill du ta ett bad" frågade Justin och reste säg

"visst" sa jag och tog av mig  mjukisbyxorna och T-shirten jag hade på mig badkläderna under så jag inte var tvungen att byta om nånstans först.

"kommer du" hörde jag Justin ropa från havet

"aa jag kommer" sa jag och gick in i havet.

Vi hade så kul och ingen såg oss ens det var nog det roligast jag hade haft på länge men  jag visste att Justin fortfarande var ledsen för hans ex gjorde slut.

"Hahaha, du är så rolig" sa Justin och skrattade så mycket han orkade.

Jag fick lära känna Justin jätte mycket när vi badade och han var absolut inte den jag trodde han var.

Justin skvätte vatten på mig och jag började skvätta tillbaka men jag märkte att han sluta skvätta på mig efter ett tag jag sluta direkt när jag märkte det.

Han kolla på mig och närmade sig mig själv kolla jag bara tillbaka han luta sig ner och jag började redan bli urologi när jag märkte att hans läppar närmades mig....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slut




Del 6 kommer nog ut imorgon eller på söndag:P


 
 
tove

tove

17 december 2011 11:12

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!Jag älskar detta!!Jag läste den typ 2 gånger + 2 gånger till!!

http://www.myjbstory.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards