bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

My life changed Del 6 "Jag gillar Dig"

Av Bieber-Noveller - 18 december 2011 00:19

"Hahaha, du är så rolig" sa Justin och skrattade så mycket han orkade.

Jag fick lära känna Justin jätte mycket när vi badade och han var absolut inte den jag trodde han var.

Justin skvätte vatten på mig och jag började skvätta tillbaka men jag märkte att han sluta skvätta på mig efter ett tag jag sluta direkt när jag märkte det.

Han kolla på mig och närmade sig mig själv kolla jag bara tillbaka han luta sig ner och jag började redan bli orolig när jag märkte att hans läppar närmades mig....


 


....Jag visst inte riktigt vad jag skulle göra det var som min hjärna stanna när jag såg att kändisen Justin Bieber försökte kyssa mig.

Jag lossades som ingenting och började skvätta vatten

han kolla på mig och skvätte tillbaka jag tror han köpte det.

"ajjj" skrek jag

"oj förlåt trampa jag på dig" frågade Justin

"nej jag har bara ont från igår när nått bet mig" sa jag och försökte hoppa mot land

"låt mig hjälpa dig" sa Justin vänligt och la min hand runt hans axel så jag kunde hoppa bättre

bettet som jag hade fått blödde.

"vill du ha hjälp" frågade Justin

"nej men  snälla hämta Jame" sa jag och såg nä Justin gick för att hämta Jame


Justin's perspektiv


Jag började gå mot Jame och när jag var framme ropa jag på han

"Jame Susie vill att du följer med mig" sa jag tyst och Jame började gå vid mig.

När han fick syn på Susie sittandes där med sitt blödande ben sprang han så snabbt han kunde för att fråga vad som hände.

"vad har hänt" utbrast Jame

"jag fick ett bett igår och nu blödde det bara" sa Susie och Jame drog ut nått ur fickan och band hennes blödande ben med bandas.

"men hur" frågade Jame

"Jag vet inte jag badade bara med Justin tills jag märkte att det blödde" sa Susie 

"Jasså du bada med Justin" sa Jame och lät arg

"hurså" frågade Susie

"men azzå du har ändras du hänger bara med killar igår hata du Justin och nu hänger du med han" skrek Jame

"men du da du hänger mig tjejer som flörtar med dig och som pussar dig och jag tillåter det men du är så dum att låter mig inte ha en enda kille som vän" skrek Susie tillbaka

"vet du vad gör som du vill men prata aldrig med mig igen" sa Jame och gick argt tillbaka.

Jag kolla på Susie som satt dr och grät jag fick så mycket skuldkänslor.

Det såra mig att se henne gråta men också att jag försökte kyssa henne men hon ville inte alltså känner hon inte samma sak det var riktigt dumt av mig att försöka kyssa henne men jag kan inte styra mina känslor.

"h..h..hur mår du" frågade jag och satte mig vid henne 

hon svara inte det ena jag hörde var gråt

"hur mår du" frågade jag ennu en gång och lekte med sanden

jag fick inget svar denna gång heller

"du om du inte vill att jag är här så går jag om du vill att jag stannar så gör eller säg nånting" sa jag och bärjade ta några steg

jag kände hur Susie tog tag i min hand jag vände mig om och visste att hon ville att jag stanna

"vill du gå" sa jag

hon nickade och gick bort för att byta om när hon kom tillbaka tog hon tag i min hand och vi började gå mot gruppen.

"jag och Susie går tillbaka hon mår inte så bra men en vakt kommer och hämtar er när ni vill" sa jag och började gå in mot djungel.


Susie's perspektiv

Vi vandrade i flera timmar och jag var så arg på Jame att jag ville mosa honom i stycken.

När vi var framme gick Justin och prata med en av hans vakter sedan kom han tillbaka.

"du om jag har gjort nått du mot dig så är jag hemskt ledsen för det" sa Justin

jag kolla lite konstigt på han och sedan sa jag : "nej det är inte du det är idioten som krossa mitt hjärta" sa jag och torka bort mina tårar.

"ja jag har också ett krossat hjärta" sa Justin

"mm" sa jag och började få fler tårar

"jag vet inte om Jame har gjort slut men om han inte har det så gör jag det för han är en sån stor lögnare" sa jag och hade lust att knäcka Jame's ben

det såg ut som om Justin blev glad när jag sa det.

"vill du öva igen på en låt" frågade Justin

"visst men vi kan väll vara här ute" sa jag och hostade

"okej jag går och hämtar gitarrerna" sa Justin och sprang till tältet.

Ni kanske undrar hur kan man spela gitarr på en djungel hahaha den platsen vi hade våra tält fans det inga växter eller annat eftersom några hade kommit hit och huggit ner allt men runt om fanns det massa växter.

"här har du en" sa Justin och gav mig en gitarr själv hade jag inte lust att spela när jag var på dåligt humör men jag trodde att det skulle göra mig piggare.

"vilken låt vill du börja med" frågade Justin

"hmm vet inte vi kan ta din favorit" sa jag

"okej då blir det How To Love" sa Justin ledde

"jag kan den typ inte men jag kan pröva" sa jag och la fingrarna på gitarren

"f´det gör inget jag har ett papper där det står hur du spelar" sa Justin och gav mig ett papper

"vad bra men ska båda sjunga på samma gång" frågade jag

"aa nu kör vi" sa Justin och började spela

Jag var nervös jag menar vem skulle inte vara det om man satt vi en av dom största stjärnorna och sjöng och man visste att man hade en dålig röst ja fast måste erkänna att jag tycker min röst är okej.

Vi sjöng och spela texten


 You had a lot of crooks tryna steal your heart
Never really had luck, couldn’t never figure out
How to love
How to love


You had a lot of moments that didn’t last forever
Now you in the corner tryna put it together
How to love
How to love...


vi sjöng hela låten och vi sluta exakt samma gång.

"Du sjunger helt fanatiskt" sa Justin 

"Tack du med" sa jag

"skulle nästan vilja äta upp din röst" sa Justin och fick mig att bli smickrad.

Det var skönt att nån tycket om min röst fast jag har ju aldrig sjungit när nån har hört så jag kan ju inte vet om dom tycker min röst är bra eller inte.

"skulle du vilja sjunga med mig på en konsert" frågade Justin

jag kollade konstigt på han och sa : "är du seriöst"

"hahahaahhhaa ja det är jag" sa Justin med ett skratt och kiklade mig i magen

"Hahahah sluta" sa jag och gapskratta

han sluta kikla mig och var tyst

jag blev tyst och kolla på Justin som bara stirrade på mig.

Jag såg hur han blunda och hans läppar närmade sig och denna gång blev jag bara nervös men jag backa inte bort faktiskt kysste jag honom.

Jag fatta inte vad jag höll på med jag kysste Justin Bieber som jag kalla för idiot igår och som nyss hade blivit dumpat och jag som inte hade gjort slut med Jame.

Jag kunde bara inte motstå kyssen när jag kolla in i Justin's bruna ögon.

Jag slet bort mina läppar från hans läppar när jag entligen märkte vad jag höll på med

det blev riktigt tyst han sa inget och min mun fick inte ut ett enda ord på ett tag.

"Jag kanske borde gå innan del blir mörkt" sa jag och försökte undvika ögonkontakt med Justin.

"aja vill du att jag följer dig" frågade Justin

"nej det är väll okej om jag går själv" sa jag och började gå men jag ångrade snabbt eftersom jag hade ju glömt att jag inte visste vägen hem det var ju Jame som visste det.

"eller du kan du följa med" sa jag och skratta

"hahah, okej" sa Justin och började gå.

Vi prata nästan inget på vägen men några ord kom fram i alla fall.

"Så vart bor du" frågade Justin och jag antar att han fråga för ingen av oss prata

"jag bor i Los angeles , själv?" sa jag

"jag bor också där fast i en hemlig plats" sa Justin och tycket att det var kul att vi bodde i samma stad

"Kul" sa jag fast det var inte så kul endå.

"Du jag fick inget svar förut om di ville sjunga med mig på min kommande konsert?" sa Justin

"jag vet inte Justin det är inte så att jag inte vill men jag har ingen bra röst och jag har inte sjungit för nån utom dig förut" sa jag

"jag ber dig din röst är fantastisk och jag är säker på att mitt gäng kommer att gilla dig" sa Justin och skratta lite smått 

"njaa" sa jag och blev avbruten av Justin som tog tag i min hand och bönade : "snälla"

"okej men bara för din skull" sa jag och Justin blev genast glad och pussade mig lite löst på handen

Exakt då kom jag ihåg att han var kär i mig och om jag får erkänna så var jag också kär i han och jag har alltid tyckt att han var söt och jag kan bara inte fatta att han var kär i mig av miljon tals andra tjejer så var det just mig han var kär i.

"Du..." sa han lite tyst

"aa" svara jag

"hur ska jag säga det här" sa Justin och fortsatte

"Jag tycker om dig" sa Justin...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Fortsättning följer:)


Ja förlåt att den kom ut sent men ja den raderades förut så jag var tvingen att skriva om :P

Kan vara stav fel lite där och här men strunta i det :P






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards