bieber-noveller

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

My life changed Del 8 "Hålla hemligt"

Av Bieber-Noveller - 22 december 2011 12:55

"J..jag sa att jag tycker om dig" sa jag och stirrade in i hans ögon

det tog ett tag när han bara stirrade på mig och sen efter det så kysste han mig.

Jag kolla glatt på han efter kyssen "trodde du att jag inte var kär i dig längre" frågade Justin

"ja" sa jag

"Hahhaahahaha jag är så glad att du känner lika dant för mig" sa Justin och höll om mig

"Hahaha" sa jag och kysste honom och i samma ögonblick hörde vi hur någon kom in....


jag slutade direkt att kyssa honom.

Det var Jame som kom in och såg mig och Justin sittande hand i hand.

"Hej" sa jag och släppte Justin's hand

"Hej ledsen att jag stör men jag tänkte bara fråga om du ville kolla en film med mig senare" frågade Jame

jag kolla konstigt på han och tänkte hur man kan kolla på en film i en djungeln

"Jo min TV dator funka tydligen härifrån" sa Jame

"varför inte" sa jag och blev glad att han inte var arg för jag gjorde slut

"bra" sa han och gick ut från tältet.

Jag kollade på Justin som reste sig upp

"vart ska du" frågade jag

"jo vi måste börja snart" sa Justin

"jaha okej" sa jag och följde men.

När vi gick ut sprang alla fram till Justin och det gjorde mig mycket förvånad att ingen hade sprungit på han igår men idag.

Jag lämna han runt alla tjejer och gick snabbt för att leta efter Lisa jag hitta henne vid hennes tält.

"Du varför är alla på Justin idag och inte igår" frågade jag

"minns du inte när vi körde sanning konka procent och den där killen Linus sa att ingen tjej fick klänga på Justin på en dag" sa Lisa 

"fint jag som trodde att dom aldrig skulle klänga mer" sa jag och spottade

"har du frågat på honom" frågade Lisa och stirrade på mig efter ett svar

"ja det har jag" sa jag

"och vad sa han då" frågade Lisa

"jo jag vakan och gick ut oh jag såg att Justin stod där och jag fråga vad han gjorde där och då sa han att han skulle göra sig ordning för uppdraget och sen skrev jag på hans papper att jag gilla han och när han såg det trodde han att jag försökte vara snäll sen blev jag så arg och skrek att jag gilla han och jag var du och trodde att han inte gilla mig längre sen kom han in till mitt tält och fråga vad jag sa och då svarade jag att jag gilla han och sen kysstes vi" sa jag och ennu en gång sprang orden ur min mun

"vad bra är ni ihop nu eller?" frågade Lisa

"jag tror det" sa jag sen avbröt Justin med sin visselpipa 

"kan alla samlas här" sa han och alla började gå dit.

"Godmorgon jag hoppas ni har sovit bra och är beredda för ett uppdrag ni ska leta efter rent drickbart vatten lycka till och ni får med böcker som visar er om det är rent eller inte men ni får gå var ni vill så länge ni är inom 2000 meter" sa Justin

"och glömde säga att ni ska samarbeta 3 och 3 och självklar kommer jag  vara med i nån grupp" sa Justin och fick alla tjejer runt honom.

Jag kolla på honom som var omringad av alla tjejer och han blinka med ena ögat till mig.

Självklart ville alla tjejer gå med Justin och en av tjejerna var Melleny som jag verkligen störde mig på hon skrek hela tiden : "Justin kan jag gå med dig".

Jag kollade runt och valde mig för att gå med Lisa sedan trängde jag mig vid alla tjejer och kom fram till Justin

"ska du gå med mig" frågade jag

"visst" sa han och fick en liten puss på kinden och när alla tjejer såg det blev dom genast arga.

"Jag hjälper till Susie och hennes vän men ni hittar säkert nån annan" sa han och följde mig till Lisa.

Självklar trodde alla att vi inte var ihop och Mellyny var arg för jag fick gå med han.

Justin la armen runt mig och jag hörde hur alla hata det.

Vi gick runt och Justin avslöja inte vart det rena vattnet fans det blev jag mycket galen på.

" jag går och letar efter vatten åt det här hållet så får ni leta andra hållet" sa jag och började gå.


Lisa's perspektiv


"Så du och Susie är tillsammans nu" frågade jag 

"hehehe, jag vet inte jag gillar henne men hon har inte sagt nått om att vara ihop" sa Justin och jag hörde hur spänd han lät

"Ja det känns lite som om hon lossas för att göra Jame avundsjuk eller nått sånt" sa Justin och kolla ner lite ledsen

"Nej då Jame var är ett kräk och Susie har haft det så jobbigt med han och hon behöver nån som dig och hon har sagt att hon tycker om dig och att hon tycker du är snygg och söt" sa jag och Justin blev mycket gladare

"Hahaha hon är själv söt" sa Justin

"du kan ju något fint ikväll till henne" sa jag

"nej det går inte hon ska kolla på film med Jame" sa Justin

"du menar med idioten , men du kan ju fråga om hon kan skjuta upp det och göra det imorgon" sa jag och Justin skratta

"nej jag tror inte det är bra på ett förhållande" sa Justin

"lita inte på idioten han försöker bara få tillbaka henne" sa jag

"jo men jag tycker att hon ska få göra det hon vill annars kommer hon bara tycka att jag är jobbig" sa Justin

"visst när är din konsert" frågade jag

"på lördag" sa Justin

"på lördag men vi är ju fortfarande här" sa jag

"jo men jag skickar en helikopter vill du också hänga med" frågade Justin

"nej jag ska nog stanna här" sa jag

"okej men du är mer en välkommen att följa med" sa Justin

"Tack" sa jag.


Jag hörde hur Susie skrek att hon har hittat rent vatten

vi gick dit och Justin sa att det var rent drickbart vatten och vi fick gå tillbaka till våra tält.

Jag kolla på Susie hon hade en riktig kärleks min som hon inte har haft sen Broke gjorde slut med henne i klass 4.


Susie's perspektiv


Jag var orolig att folk skulle hata mig om dom får reda på att jag är ihop med Justin Bieber

"Susie.." sa Justin och jag hörde hur spänd han var

"aa" svarade jag och väntade på att få höra vad han skulle säga

"k..ka..kan inte vi hålla ¨vår kärleks liv hemligt" frågade Justin

"ja om det är det du vill" sa jag men .

När vi väl var framme till våra tält hade tydligen hälften redan varit klara och hittat tillbaka själva.

"så vad ska vi göra" frågade Justin

"jag har en ide gå in till mitt tält så länge så kommer jag" sa jag och Justin lydde mig och gick snabbt in.

När han hade väntat i 3 minuter kom jag dit

"så vad är din ide" frågade Justin

jag kolla på honom och svara han genom att kyssa hans tjocka läppar

"Jag gillar dig verkligen" sa jag till han

"jag gillar dig också" sa Justin och fortsatte att kyssa mig.

"Vill du träna på några låtar som vi ska sjunga på konserten" frågade Justin

"ja men nu när vi pratar om det finns det en sak jag måste säga" sa jag

"aa bäretta du" sa Justin

"jag vet inte riktigt och jag vill vara med på din konsert" sa jag och svalde mitt spått

"varför inte" frågade Justin

"jag vet inte jag har aldrig sjungit när nån har hör förutom dig da" sa jag

"du alla blir spända när dom ska upp på scen jag gör det också jämt" sa Justin

"jag vet inte" sa jag

"snälla" sa Justin och gav mig en liten puss på kinden

jag ändra mig lätt då och sa : "okej"

"tack så mycket" sa Justin och gav mig en kyss

och ennu en gång kom Jame in på samma ögonblick

"ledsen att jag stör men ska vi kolla på film nu" frågade Jame

Jag kollade på Justin för jag visste inte ad jag skulle säga vi skulle nyss börja träna

"ächh gå du vi kan träna sen när du är klar" sa Justin

"okej tack" sa jag och gav han en liten puss på kinden sedan gick jag iväg med Jame.

Jag kan inte själv fatta hur jag kunde vara med Jame när jag tänker på vad han har gjort mot mig.

Vi gick in till hans tält där han redan hade gjort i ordning allt så vi kunde kolla på filmen.

Det var en skräckfilm vi kolla på efter 1 timme var filmen nästan slut och jag hoppade på att han inte skulle fråga några frågor om Justin men han gjorde det.

"Så du och Justin är ihop" frågade han

"ehh ja" sa jag och jag kände hur jag svettades när jag sa det

"borde inte folk hata dig då" frågade Jame

"nej för ingen vet det" sa jag

"är det inte hemskt att hålla det hemligt och ingen får se att ni är ihop" sa Jame och jag visste precis vad hans plan var

när jag hörde det så sårade det mig faktiskt när jag väl tänkte på det.

Filmen var slut och jag sa snabbt : "hejdå" och sprang tillbaka till mitt tält.

När jag kom in såg jag Justin sovande på min madrass jag skratta så att jag trodde att min mage skulle spricka tänk dig att se Justin sovande på din madrass.

Jag log mot Justin som snarka jag luta mig mot han och kysste han.

"God morgon" sa Justin och fick mig att skratta mer

"Somna jag oj då jag höll på att skriva texterna till låtarna så vi kunde träna" sa Justin och tog upp dom skrynkliga papperna som låg vid han.

"Okej ska vi sjunga då da" frågade Justin

"visst" sa jag och bläddra runt vid högen med papper

Låtarna vi skulle sjunga var "somebody to love , How do Love och overboard"

"Så vilken vill du börja med" fråga Justin

"Somebody to love" sa jag

"okej da" sa Justin och i tränade på den och sedan dom andra 2 låtarna.

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt.

"När är den där konserten" frågade jag

"på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin

Jag kolla lite oroligt på Justin

"ta det lugnt jag vet att du klarar att sjunga" sa Justin

"okej" sa jag eftersom jag lita på att Justin har rätt

"ja jag kanske ska gå och lägga mig jag är sjukt trött" sa Justin

"okej hejdå" sa jag och pussade han på kinden

"hejdå" sa han och gick.

Jag gick snabbt ut ur tältet och jag krocka direkt .......................



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


kort bilden är inte ut en ska försöka göra en senare :P


kommentera snälla



















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieber-Noveller - 4 januari 2012 00:16

Japp nu är det så att jag har bytt blogg klicka här för att komma dit. Jag har fått en design av en tjej hon har gjort allt utom hedern det är samma heder som denna. Jag byter till blogg.se för jag tror att dom har mer forum och besökare en blogg...

Av Bieber-Noveller - 2 januari 2012 01:54

jag ska nog sluta blogga här eller vad tycker ni eftersom novellerna är dåliga och det går för fort tycker jag så ska nu starta om allt kommentera vad ni tycker ska jag fortätta eller börja om på allt med en ny fin start ? ...

Av Bieber-Noveller - 28 december 2011 01:59


"Pappa" ropa jag "ja gumman" svarade han "kan jag få en ny mobil min mobil har sega knappar" sa jag "hahaha det var så du sa senast jag körde dig till din vän men visst du kan väll få en mobil" sa pappa och gjorde mig glad "vad för mobil vill...

Av Bieber-Noveller - 26 december 2011 01:43

Dörren öppnades och min mamma och pappa steg in exakt när Justin prata i telefon "kan vi få snacka själv i nåra minueter med Susie" sa mamma och Justin nicka och gick ut. "mår du bra" frågade mamma och pappa "jag mår bra" sa jag men antadligen ...

Av Bieber-Noveller - 24 december 2011 19:32

Jag måste erkänna att det var riktigt kul att hänga med Bieber inte bara för att han var känd men vi hade så mycket gemensamt. "När är den där konserten" frågade jag "på lördag så vi har 5 dagar och några timmar att öva" sa Justin Jag kolla lit...

Tack för att du kikar in på bloggen här kommer du få läsa olika noveller om Justin Drew Bieber , läs och kommentera får mig alltid att må bra , Kramar, Bieber-Noveller

2 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

 

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards